جمال شورجه:

ابتكار جديد "درخشنده" عالي است

ابتكار جديد "درخشنده" و همچنين افتتاحيه‌ها و به دنبال آن همراه شدن بازيگران با مردم در سينما هنگام تماشاي فيلم عالي است.

"جمال شورجه" كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران،‌ گفت: ما مخاطبان خوب سينما را در وهله اول به خاطر فقر فيلم‌نامه از دست داديم زيرا الگوي فيلم‌هايمان تلويزيون شده است و بيشتر كارهاي تكراري انجام مي‌دهيم به نظر من مخاطب حق انتخاب دارد زيرا براي رسيدن يك كار هزينه مي‌كند و او نيز علاقه‌مند به ديدن فيلم خوب است. 

وي افزود: يكي از كارهايي كه تاكنون براي بازگرداندن مخاطبان به سينما انجام گرفته همين افتتاحيه‌هاست كه براي فيلم برگزار مي‌شود و فكر مي‌كنم اين افتتاحيه‌ها سبب آشنايي مخاطبان با بازيگران، موضوع و هدف فيلم مي‌شود. 

اين كارگردان اظهار داشت: همين آشنايي‌ها با جذب مخاطبان مردم را راغب به پيگيري فيلم‌ها مي‌كند زيرا صحبت با بازيگران، نويسندگان و كارگردان مخاطب را آگاه مي‌كند.

شورجه درباره افتتاحيه فيلم سينمايي "دهليز" خاطرنشان كرد: افتتاحيه "دهليز" بسيار اتفاق خوبي بود و همينطور "پوران درخشنده" واقعا كار جديدي را ارائه كرد، قرار دادن هنرمندان در كنار مردم و پيش گرفتن اين رويه، مخاطب را به سينما باز مي‌گرداند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار