"محمد گلريز" در نشست جشنواره موسيقي مقاومت عنوان كرد:

"فلاحي"، "جهانبخش"، "شكوهي"، "صفوي" و "يزداني" پرچم‌داران بخش موسيقي پاپ جشنواره ي امسال

"مازيار فلاحي"،"بابك جهانبخش"، "شهرام شكوهي"، "بهنام صفوي" و " رضا يزداني" با حضور در بخش پاپ پنجمين جشنواره موسيقي مقاومت پرچم‌داران اين حوزه به شمار مي‌روند.

به گزارش خبرنگار حوزه‌ي موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در دومين نشست پنجمين جشنواره موسيقي مقاومت در برج ميلاد "محمد گلريز" دبير اين جشنواره در اين نشست گفت: پنجمين دوره‌ي جشنواره موسيقي مقاومت از 23 تا 26 مرداد در تهران و شهرستان‌ها برگزار مي‌شود كه افتتاحيه‌ي اين جشنواره در بهشت‌زهرا و با رونمايي از سرودي فاخر برگزار مي‌شود.



وي اظهار داشت: به دليل اصرارهاي مكرر از سوي ستاد برگزاري جشنواره من در اين دوره و در تاريخ‌هاي 24 و 25 مرداد در كرمانشاه و ايلام به روي صحنه مي‌روم و سرودهاي جديدي همچون پيمان با رهبر و آزادگان را اجرا مي‌كنم.

"گلريز" تصريح كرد: در بخش ميداني اين جشنواره از ارگان‌ها و گروه‌هاي نظامي مختلف براي اجراي برنامه دعوت كرده‌ايم.

وي توضيح داد: در بخش رقابتي نيز از بين 25 اثر يك سبك ايراني 26 اثر كلاسيك غير ايراني، 25 اثر موسيقي پاپ و تعداد 42 اثر در بخش ترانه‌هاي ارسال شده در مجموع از هر بخش 6 اثر را انتخاب كرده‌ايم.

وي اظهار داشت: در بخش موسيقي پاپ از خوانندگاني همچون "مازيار فلاحي"،"بابك جهانبخش"، "شهرام شكوهي"، "بهنام صفوي" و " رضا يزداني" دعوت كرده‌ايم كه احتمال حضور يك گروه موسيقي پاپ خارجي نيز در اين قسمت وجود دارد "گلريزگ افزود: در اين جشنواره از 3 آلبوم پلاك عاشقي اثر "رمضان عظيمي"، يك خيابان سهم يك افسانه نيست اثر "كارن همايونفر" و بدرقه اثر "مهدي عباسي" رونمايي مي‌كنيم.

وي خاطرنشان كرد: در بخش بين‌الملل نيز گروه‌هايي از تركيه و سوريه حاضر مي‌شوند و بليط فروشي در اين دوره از جشنواره تنها براي كنسرت‌هاي پاپ صورت مي‌گيرد./ص
 

برچسب ها: نشست ، جشنواره ، موسیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار