کانون با 4 نرم‌افزار به جشنواره بازی‌های رایانه‌ای رفت

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با 4 عنوان نرم‌افزار و بازی رایانه‌ای در سومین نمایشگاه و جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران شرکت کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیر مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون با اعلام این خبر افزود: بازی برخط (آن‌لاین) "آرمان‌ شهر"، "روبوت دیوانه"، "افسانه روزبه" و "موش و مار" عناوین بازی‌های رایانه‌ای کانون است که در این نمایشگاه برای علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

مجید قادری در ادامه خاطرنشان کرد: بازی "آرمان‌شهر" نوعی بازی راهبردی است و علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی اینترنتی  www.arman-shahr.comمراجعه و این بازی را مشاهده و بازی کنند. 

وی همچنین گفت: "روبوت دیوانه" یک بازی در سبک تصاویر مخفی است که به دو زبان فارسی و انگلیسی عرضه شده است. بهره‌گیری از گرافیک زیبا و حل معماهای گوناگون از نکات برجسته این بازی است. 

مدیر مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون یادآور شد "افسانه روزبه" اولین بازی نقش‌آفرینی نوبتی در ایران و دارای سبک ماجرایی است. 

قادری در پایان افزود: بازی رایانه‌ای "موش و مار" برگرفته از داستان موش و مار مرزبان‌نامه، دارای طراحی گرافیک مورد توجه کودکان و سبک ماجرایی است.

غرفه عرضه بازی‌ها و نرم‌افزارهای رایانه‌ای کانون در فضایی به وسعت 120 مترمربع کنار درِ ورودی نمایشگاه واقع شده است. 

سومین نمایشگاه و جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، 22 مرداد کار خود را آغاز کرده است و تا 26 مرداد ادامه دارد.

گفتني است؛ این نمایشگاه در محل مصلای تهران پذیرای علاقه‌مندان از ساعت 10 صبح تا 20  است./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار