شاسی بلند ارزان قیمت

لیفان X60 در میان شاسی بلندهای ایران به لحاظ قیمت در جایگاه ویژه ای قرار دارد.قیمت این خودرو در بازار 68 میلیون تومان ودر نمایندگی ها 62 میلیون تومان است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، لیفان X60  توسط سازنده چینی خود در سال 2011 تولید شده و از موتور ۱۸۰۰سی سی ۱۶سوپاپه با توان ۱۳۲اسب بخار بهره می بره که مجهز به سیستم تنظیم زمان بندی سوپاپ های هوشمنده و از طریق گیربکس ۵سرعته دستی، توان رو به محورهای جلو انتقال میدهد. ماکزیمم سرعت X60 حدود ۱۷۰کیلومتر در ساعت برآورد شده است.
 
حجم مخزن باک این خودرو ۵۵لیتر بوده و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی ۸٫۲لیتر به ازای هر ۱۰۰کیلومتر ثبت شده است. طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب برابر ۴۳۲۵، ۱۷۹۰و ۱۶۹۰میلیمتر بوده و وزن خالص آن ۱۳۳۰کیلوگرم است. X60 دارای دو کیسه ایربگ برای سرنشینان جلو و مجهز به سیستم ABS+EBD می باشد.
 
این خودرو همچنین دارای کولر و تهویه، آیینه برقی، ایربگ، چراغ سوم ترمز، گرمکن شیشه عقب، شیشه‌ بالابر برقی، برف پاک کن قابل تنظیم، چراغ مه‌شکن عقب، در باز کن صندوق و باک از داخل، قفل مرکزی و سیستم ضد سرقت، صندلی قابل تنظیم و صندلی عقب تاشو است.
 
لیفان X60  شباهتی به نسل فعلی تویوتا Rav4 دارد و مهم ترین رقبای این خودرو دو شاسی بلند چینی دیگر یعنی X33 و Haval H5 هستند.
 
X60 در بازار ایران
 
X60 توسط شرکت کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تبریز  در آبان ماه سال 1390 رونمایی شد و توانسته حجم بالایی از بازار خودروهای شاسی بلند ارزان قیمت را به خود اختصاص دهد.
 
همچنین می توان انتظار داشت جیلی امگرند X7 که به تازگی در اولین روز از سیزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شده است نیز رقیب تازه وارد لیفان X60  باشد.

انتهاي پيام/


برچسب ها: شاسی ، بلند ، قیمت ، خودرو ، لیفان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار