ابوترابی فرد در جمع خبرنگاران:

ماجراجویی آمریکا در سوریه به شکست می‌انجامد

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در سخت ترین دوران حیات سیاسی خود قرار دارد و طبیعتا ماجراجویی هایی در منطقه انجام می دهد که قطعا به شکست می انجامد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی فرد در حاشیه مراسم یادمان شهدای شهریور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در رابطه با ماجراجویی آمریکا در سوریه گفت: سالهای متمادی است که ماجراجویی آمریکا در منطقه خاورمیانه صورت می‌گیرد و این امر نشان دهنده دوران ضعف و ذلت استکبار جهانی است.
 
وی ادامه داد: تا دیروز منطقه با اشاره آمریکا و ایادی آن تغییر می کرد اما امروز با سیل سلاح ها و کمکهای ارزی و دلاری آنها و همچنین همکاری همه یاران مزدور استکبار بازهم حرکت های اسلامی با اقتدار  مسیر تحکیم و پایه‌های اندیشه و فکر را طی می‌کند.
 
ابوترابی فرد با اشاره به شکست‌های پی درپی جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی و پیروزی مسلمانان منطقه اظهار داشت: آمریکا در سخت‌ترین دوران حیات سیاسی خود قرار دارد و طبیعتا در این دوران ماجراجویی‌هایی انجام می دهد که قطعا به شکست می انجامد.
 
نایب رئیس اول مجلس با اشاره به تاریخ چند دهه گذشته منطقه خاطرنشان کرد: تجربه دخالت نظامی آمریکا در افغانستان و عراق و چشیدن طعم شکست ثابت می کند که هر نوع ماجراجویی دیگر به شکست آمریکا و هم پیمانانش می انجامد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، آمریکا ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار