حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد:

مسئولان و مدیران باید در فهم آموزه‌های دینی پیشگام باشند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم که در هر جا و مسئولیتی قرار داریم حیات عقلانی و علمی را با آموزه‌های دینی گره بزنیم.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "ابوترابی‌فرد" نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار تهران که در وزارت کشور برگزار شد، گفت: برگزاری مراسم‌های تودیع و معارفه از ثمرات ارزشمند جمهوری اسلامی ایران است که بر دو اصل جمهوریت و اسلامیت استوار است.
 
وی افزود: یکی از میوه‌های شیرین این سنت طیبه، مردم‌سالاری دینی است و امیدواریم این توفیق را داشته باشیم که شجره طیبه را پاس داریم و از ثمرات ارزشمند آن بهره ببریم.
 
نماینده مردم قزوین در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه مسئولان باید بر اساس رهنمود عقل و خرد و با اندیشه و تفکر تصمیم بگیرند، تصریح کرد: باید از خدا بخواهیم آن‌گونه که شایسته است قدم برداریم و در این میان نیز باید عقل را با علم پرورش داده و همچنین خردورزی را نیز با مفاهیم علمی پرورش دهیم.
 
حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اضافه کرد: همه ما باید در فهم آموزه‌های دینی و به کار بستن آن از تمام توان خود استفاده کنیم، لذا مدیران و مسئولان نیز باید در این زمینه همواره پیشگام باشند.
 
نایب رئیس مجلس خاطرنشان کرد: برخی رفتارهای ما و مسئولان با آموزه‌های دینی تطابق ندارد که این یک آسیب به شمار می‌رود.
 
وی با بیان اینکه یک مدیر متعهد باید با آموزه‌های دینی آشنا باشد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین آموزه‌های دینی در عرصه مدیریت که عقل به آن تاکید دارد شایسته‌سالاری به معنای واقعی است.
 
نماینده مردم قزوین تصریح کرد: باید تلاش کنیم که در هر جا و مسئولیتی قرار داریم حیات عقلانی و علمی را با آموزه‌های دینی گره بزنیم.
 
حجت‌الاسلام ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: مدیرانی که علم ندارند قطعاً مدیران لایق و برتری نیستند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار