مالک ابومسلم مشخص شد؛

عزیزی: حق ‌به حق‌دار رسید

مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم مشهد گفت: از ابتدا هم مالکیت این تیم با ما بود و فقط این موضوع باعث شد، سه بازی را از دست بدهیم.

خداداد عزیزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مالکیت تیم ابومسلم در سه سال گذشته در دست وفایی بوده و امسال حکم انتقال آن هم قطعی شده بود اما مدیران باعث شدند مشکلی به‌وجود بیاید و تیم ما زمان را از دست بدهند، اما خوشبختانه حق به حق‌دار رسید و امروز تکلیف ما مشخص شده و حضورمان در لیگ یک قطعی شد.

مدير فني تيم فوتبال ابومسلم مشهد تصريح کرد: امیدوارم این همه جار و جنجال باعث این شود که بازیکنان تلاششان را بیشتر کنند و با درک این موضوع که تیم ما بعد از این همه جاروجنجال توانست در مسابقات شرکت کند برای صعود به لیگ برتر تلاش بیشتری کند. ما از لحاظ نفرات خیلی خوب بازیکن جذب کردیم، بازیکنان با تجربه لیگ برتری در تیم ما زیاد هستند و قطعا می‌توانند به تیم در مسابقات لیگ یک کمک کنند.


عزیزی افزود: یک ماه پیش به آقایان که مدعی مالکيت تیم ابومسلم بودند پیشنهاد کردیم که اين دو تيم را ادغام کنند تا با قدرت بیشتری در لیگ حاضر شویم و تیم ابومسلم لطمه نخورد و مالکیت در اختیار یک نفر قرار گیرد. اما چمنیان قبول نکرد و گفت به شرطی قبول می‌کنم که مربی تیم، من باشم که با آن شرايط نمي شد و حالا که مالکيت به وفايي رسيده و ما بايد  در ليگ حاضر شويم، از آن تیم هیچ کدام از بازیکنان و کادر فنی به کار ما نمي آيد.

مدیر فنی تيم فوتبال ابومسلم اضافه کرد: ما تمریناتمان را از اول هم جدی پیگیری می‌کردیم و از امروز که کارت‌های بازیکنان صادر شده فقط به فکر بازی با ایران جوان بوشهر هستیم. اما متاسفانه این جار و جنجال‌های مالکیت ابومسلم، کلی استرس و فشار به تیم ما وارد کرده و کادر فنی ما هیچ شناختی از تیم ایران‌جوان ندارند و اصلا نمی‌دانند که نوع بازی اين تيم چگونه است.

عزیزی خاطرنشان کرد: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم اما درباره بازی با تایلند حرفی ندارم، تایلند در حدی نیست که در مورد آن صحبت کنم. تیم ما قطعا آنها را شکست می‌دهند.

پايان متن./مح

 

برچسب ها: عزیزی ، حق ، ابومسلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار