پاسخي به نقل قول هاي جعلي از امام خميني (ره)

شما هم مفتخر به عضويت در خانواده شهدا هستيد

جريان خاطره سازي و نقل قول هاي جعلي از امام خميني (ره) و در آخرين حرکت، توهين منتسب به نعيمه اشراقي، نسبت به امام (ره) و خانواده معظم شهدا، اتفاقي ساده نيست که بتوان از آن ساده گذشت.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به نقل از رسالت، حضراتي که از لسان امام خميني (ره) خاطراتي تعريف مي کنند که هيچ سندي براي آن موجود نيست و در موضع گيري ها و آرمان هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي، محلي از اعراب ندارد و فردي از بيت ايشان که لطيفه هايي از قول امام خميني (ره) بيان مي کنند که در درياي بي کران ادب ايشان نمي گنجد و هيچ فکر خامي آن را قبول ندارد، چه پاسخي در برابر ملتي دارند که يکي را يار ديرين امام (ره) و ديگري را از خاندان آن بزرگوار مي دانند؟

بله؛ آن سبو بشکست و آن پيمانه ريخت، اين افراد سبوي احترام خود را شکستند و پيمانه هاي دوستي و مودت را فرو ريختند. حال ديگر هيچ بهانه اي (که بارها تذکر داده ام خاطراتم را با هماهنگي روي سايت بگذارند) و يا (صفحه فيس بوکم هک شده است) نمي تواند تسلي خاطر مردم و توجيه کننده اعمال و رفتار اين گروه از افراد باشد.

چه بسا اگر هم اين خاطرات کذب و شوخي هاي زننده اي که از قول اين گونه افراد نقل مي شود، به راستي کار خودشان نباشد و دست کساني ديگر در کار باشد؛ بايد گفت: عذر بدتر از گناه آورده اند. بايد بنشينند و در اعمال خود واکاوي کنند؛ چه کرده اند که طعمه دشمنان نظام شده اند و رويشان سرمايه گذاري مي کنند؟

در اين مقال روي صحبتم به نوه امام خميني است؛ خانم نعيمه اشراقي! شما به عنوان عضوي از بيت معظم بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران بايد پاسخگو باشيد. جاي شما براي ابراز وجود کردن و حرف زدن بايد در قلب مردم باشد يا صفحه فيس بوک و ساير شبکه هاي اجتماعي؟!‌ آيا امام (ره) از بيت خود نخواست که در مسائل سياسي وارد نشوند؟ آيا شما از بيت امام (ره) نبوده ايد؟ اگر آنچنان به ايشان نزديک نيستيد که روي صحبتشان قرار بگيريد؛ چه طور به خود اجازه مي دهيد که از عنوان نوه امام، براي پيشبرد اهدافتان استفاده کنيد؟

سرکار خانم! عجب موضع امام خميني پسندي داشتيد! در قبال سران فتنه و در جايگاه نماينده بيت امام چه زيبا مواضع خود را روشن ابراز کرديد! «وي - نعيمه اشراقي - در بخش ديگري از اين گفتگو، خود را در جايگاه نمايندگي خانواده مکرم امام خميني (ره) قرار داده، به شدت از وضعيت حصر سران فتنه ابراز تأثر مي کند و ادامه مي دهد: موضوع آقاي موسوي و آقاي کروبي و خانم رهنورد، موضوعي نيست که خانواده امام بتوانند تلاش مثمر ثمري داشته باشند. اينکه خانواده امام هميشه حامي آنها بوده اند کاملاً واضح است [!] اما اين موضوع در سطح ملي مطرح است و موضوع کوچکي نيست که تلاش هاي خانواده امام تأثيرگذار باشد و خانواده امام بتوانند کاري از دستشان بربيايد. ما فقط مي توانيم دعا کنيم.»

خانم اشراقي! اين بار صفحه فيس بوک شما هک شد، آيا دفعات پيش هم براي اصلاح عکس دخترتان که قطعاً ايشان هم چون شما به امام خميني (ره) و آرمان هاي آن پايبند هستند! ديگران وارد عمل شده و فتوشاپ مفتضحانه را انجام دادند؟!

آيا اين حضرتعالي نبوديد که در مصاحبه اي بعد از اتفاقات سالگرد رحلت بنيانگذار کبير انقلاب و قطع سخنراني حجت الاسلام سيد حسن خميني در مراسم مرقد مطهر، گفتيد: «من بيش از اينکه حاکميت را محکوم کنم به خاطر اين موضوع، جامعه خودمان را مقصر مي دانم.

ما از فقر فرهنگي رنج مي بريم، در حالي که به فرهنگ غني خود بسيار مي نازيم. اگر بخواهم قضاوت منصفانه کنم، بايد بگويم تفاخر فرهنگيمان با دانش امروز و تکنولوژي امروز همراه نبوده و ما به شدت عقب افتاده ايم.[!] مي گوييم هنر نزد ايرانيان است و بس، ولي اين مربوط به امروز نيست؛ مربوط به شايد قرن چهار و پنج باشد. ما ادامه نداديم. همه جلو رفتند و به همه جا رسيدند، اما ما ايستاديم و در همانجا گير کرديم. حتي اگر ثروتمندترين کشور باشيم و قوي ترين ارتش را هم داشته باشيم، اما فرهنگ قوي نباشد، مشکل داريم. اين مسائلي که گفتيد از فقر فرهنگي ناشي مي شود و راهي نداريم.»

نکند مصاحبات انجام شده با شما توسط سايت هاي ضد انقلاب هم توطئه اي بيش نيست و کذب است!‌؟ سرکار خانم! کافي است به اين سئوال پاسخ دهيد که اگر امام خميني (ره) در خصوص حجاب، موضعي خلاف آنچه نظام اسلامي اکنون بر آن پافشاري مي کند، داشته اند، چرا عکس شما در کنار امام خميني هويت يک خانم محجبه را دارد و در آخرين عکس هاي شما ما شاهد حضور پر تجمل و رنگ و لعابدارتر از ملکه انگلستان هستيم؟!

آيا يادتان نمي آيد امام - با سند موجود - در باره خانواده شهدا چه فرمودند: «مبادا يک وقتي يک کلمه‌ درشتي گفته بشود به اين بازماندگان شهدا يا به اين معلولين.» عجب بر شما که درشت گفتيد و آن هم چه درشت گويي که از دهانتان خيلي خيلي بزرگ تر بود؛ کاري که حتي دشمنان نظام هم انجام نداده بودند!

خانم اشراقي! جاي تأسف دارد که بگويم با توجه به عملکرد ضعيف دفتر تنظيم و نشر آثار امام (ره) در قبال توهين سرکار خانم؛ از آتش، خاکستري بيش باقي نمانده است، و ذات خاکستر، فرو رفتن در چشمان است و تحميل درد بر مردم. دردي که حاکي از اين است شما فراموش کرده ايد امام راحل به خانواده شهدا فرمودند: «شما با ايثار فرزندان و جوانان و عزيزان خويش به همه نشان داديد که توطئه ‌هاي داخل و خارج نخواهد توانست بر اين ملت مصمم، پيروز شود.» و اينک عملکرد شما همان توطئه هايي را فراهم آورده که در داخل و خارج؛ امام راحل از آن ياد کرده بودند.

کاش سيد حسن خميني واقعاً داعيه حراست از حريم امام خميني (ره) و مراقبت از بيت معظم ايشان را داشت. امام خميني (ره) فرمودند: «خانواده شهدا ولي نعمتان ما هستند» اکنون دل اين خانواده ها شکسته و بايد به نحو احسن جبران شود.

جبران اين مافات، تکذيبيه نيست بلکه فقط بايد از ملت عذرخواهي کنيد.

بارها مشق کنيد فرمايشات امام خميني (ره) را که فرمودند: «شما خانواده‌هاي شهدا، با شهادت افتخارآفرينان اين مرز و بوم، به جهان فهمانديد که از همه عزيزان در راه اسلام خواهيد گذشت.»

«شما (خانواده‌ هاي شهدا) چشم و چراغ اين ملتيد.» «شما خانواده‌ هاي شهدا و معلولين و مجروحين، نشان داديد که هرگز اجازه نمي‌ دهيد استعمار بر مقدرات اين کشور، سايه افکند.» «خانواده ‌هاي شهدا و اسرا و مفقودين و جانبازان، خود حافظ و نگهبان ارزش شهادت و ايثار بوده‌اند و بعد از اين نيز- به ياري خدا - پاسدار آن خواهند بود.» «ما خاکيان محجوب، يا افلاکيان، چه دانيم که اين، «ارتزاق عند رب الشهدا» چي است؟»در آخر آرزو مي کنم خداوند از سر تقصير شما بگذرد و هدايتتان کند. ياد آور مي شوم شما هم مفتخر به عضويت در خانواده شهدا هستيد. قطعا ياد و خاطره شهيد مصطفي خميني براي تمام ايرانيان، گرامي است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار