حاشیه برنامه سینمایی هفت؛

اظهارات طالب‌زاده و ایوبی در خصوص جشنواره افق نو

"نادر طالب‌زاده" و حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در خصوص علل برگزار نشدن جشنواره افق نو در هفت گفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در برنامه سینمایی "هفت" "نادر طالب‌زاده" دبیر جشنواره "افق نو" و "حجت‌الله ایوبی" رئیس سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار برنامه "هفت" در خصوص برگزار نشدن این جشنواره توضیحاتی را ارائه دادند.


"نادر طالب‌زاده" در این خصوص گفت: وزیر ارشاد خیلی ساده گفتند که جشنواره افق نو برگزار نشود ولی هرگز به صورت حضوری علت برگزار نشدن این جشنواره را مطرح نکردند که این خود یک ایراد بزرگ است.

"حجت‌الله  ایوبی" ادامه داد: نامه‌ای از "نادر طالب‌زاده" خطاب به "جواد شمقدری" موجود است که در آن نامه اعلام کردند آمادگی برگزاری جشنواره افق نو را ندارد و همچنین هزینه‌هایی که تاکنون تقبل شده را باید بپردازند که این درخواست از جانب "طالب‌زاده" بوده است.

"طالب‌زاده" عنوان کرد: این کذب است و حتی کاتالوگ‌های جشنواره نیز موجود است.

"ایوبی" اظهار داشت: براساس گزارش قبلی از "علی جنتی" این جشنواره، جشنواره‌ موفقی نبوده است و در گزارش‌ها آمده که "طالب زاده" گفته است که این جشنواره را ارشاد متوقف نکرده بلکه وزیر امور خارجه متوقف کرده است.

"طالب زاده" تصریح کرد: وقتی یک دولت تغییر می‌کند نباید ما را در شوک ببرند.

"ایوبی" خاطرنشان کرد: من نامه مدیران شمقدری را تقدیم "طالب‌زاده" می‌کنم مبنی بر اینکه درخواست برگزار نشدن این جشنواره از سوی خود آنها بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: افق نو ، هفت ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار