رسولی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

برنامه‌های مشترک عارف و خاتمی جهت ورود به انتخابات مجلس دهم

رئیس ستاد انتخاباتی عارف در انتخابات ریاست جمهوری 92 از برنامه‌های مشترک محمدرضا عارف و محمد خاتمی جهت ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

"سیدحسن رسولی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعالیت‌های انتخاباتی "محمدرضا عارف" به منظور حضور در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انجام چنین فعالیت‌هایی برای بدست آوردن اکثریت کرسی‌های مجلس دهم از سوی جریان‌ها و افراد سیاسی زودهنگام است.

وی با اظهار بی‌اطلاعی از دیدارهای صورت گرفته از سوی عارف با برخی جریان‌های سیاسی در راستای فعاالیت انتخاباتی تصریح کرد: در حال حاضر درخواست برای انجام ملاقات‌ با "محمدرضا عارف" از استان‌ها و شهرستان‌های مختلف صورت می‌گیرد، اما بررسی چگونگی ورود به انتخابات از سوی آقای عارف را در دیدارهای صورت گرفته تاکنون نشنیده‌ام.

رئیس ستاد انتخاباتی عارف در انتخابات ریاست‌جمهوری 92 گفت: قطعا محمدرضا عارف برای انتخابات آینده به همراه جریان اصلاحات و خاتمی برنامه‌هایی را دارد و همراه با این جریان بی‌عمل نخواهد ماند.

رسولی تصریح کرد: تاکنون برنامه‌های عملیاتی از سوی عارف به منظور حضور در انتخابات آینده مشخص نشده است.

وی به فعالیت بنیاد امید ایرانیان اشاره و خاطرنشان کرد: بعد از ایجاد شعبه در خراسان‌رضوی اقدام خاصی انجام نشده و در حال حاضر، این NGO در حال انجام کارکردهای علمی و اجتماعی خود است.

گفتنی است پیش از این خبرهایی مبنی بر آغاز بازسازی تشکیلاتی "محمد خاتمی" به منظور حضور در انتخابات مجلس دهم در باشگاه خبرنگاران، منتشر شده بود تا از این طریق مابقی جریانات براي ورود به انتخابات براساس الگویی که قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری در پیش گرفته بودند برای ورود به دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی به فعالیت بپردازند.(اینجا)

این در حالی است که بسیاری از اصولگرایان ورود به انتخابات مجلس دهم را از هم‌اکنون زودهنگام می‌دانند.(اینجا)

دهمین دوره از انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی در اسفند 94 برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار