علیپور: گودرزی تحصیلکرده‌های بسیاری را به جامعه ورزش معرفی کرده است

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی از گودرزی وزیر ورزش و جوانان خواستار توجه ویژه به این فدراسیون شد و گفت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی بازوی وزارت ورزش است.

محمد علیپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی 16 انجمن فعال و بیش از 30 رشته‌ی ورزشی را تحت پوشش دارد. جوانان و علاقمندان بسیاری در این فدراسیون پرورش و استعدادیابی می‌شوند. از این رو از گودرزی، وزیر ورزش و جوانان توقع توجه ویژه و حل مشکلات مالی و معنوی این فدراسیون را داریم.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی ادامه داد: مسئولان وزارت ورزش با توجه به فعالیت گسترده‌ی این فدراسیون باید نگاه خاص به رشته‌های فعال در این فدراسیون داشته باشند. آنها نباید ما را به عنوان فدراسیون نگاه کنند چرا که ما بازوی وزارت ورزش هستیم. کمیته ملی المپیک نیز باید در جهت اعزام تیم‌های ملی این فدراسیون به مسابقات برون مرزی و المپیک تلاش مضاعف و خاص کنند.

علیپور افزود: گودرزی از رؤسای سطح بالا و با دانش دانشگاه است. وی فدری تحصیلکرده است و افراد با سواد و با دانش بسیاری به جامعه ورزش معرفی کرده است. گودرزی اطلاعات مناسبی از ورزش و اتفاقات مربوط به این حوزه را دارد و بخوبی از مشکلات فراوان موجود در ورزش اطلاعات کامل دارد.

وی ادامه داد: حضور گودرزی به عنوان وزیر ورزش نویدبخش آینده درخشان برای جامعه ورزش است. وزارت ورزش با محدودیت و کمبودهای مالی فراوانی مواجه است اما از گودرزی خواستاریم. فدراسیون انجمن‌های ورزشی را از لحاظ مالی و مدیریتی تقویت کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش ، فدراسیون ، انجمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار