شب گذشته؛

تصادف هولناک دو دستگاه خودرو تویوتا/10 تن در آتش سوختند/عامل حادثه متواری است

دو دستگاه خودرو تویوتا شب گذشته در حین حرکت در محور سروان با یکدیگر برخورد کرده و آتش گرفتند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ دو دستگاه تویوتا شب گذشته در 40 کیلومتری محور سراوان به خاش با یکدیگر به شدت برخورد کردند.

بر اثر این سانحه دو خودرو آتش گرفتند و از 30 سرنشین افغان دو خودرو 10 تن در آتش جان باختند و 16 تن دیگر جهت مداوا به بیمارتسان منتقل شدند.

گفتنی است؛ حال زخمی‌ها وخیم اعلام شده است و پیش‌بینی می‌شود بیش از 30 نفر افغانی در این خودرو سرنشین بوده‌اند.

بر اساس این گزارش یکی از خودرو‌ها حامل اتباع افغان بود و تویوتای دیگر نفت کش بوده است.

**عامل حادثه متواری است

سرهنگ شر‌افتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: ساعت 1:45 دقیقه بامداد امروز برخورد2 دستگاه وا‌نت  تویوتا به ماموران پلیس راه استان سیستان و بلوچستان اعلام شد.

به گفته این مقام مسئول انتظامی یکی از دو دستگاه و‌انت تویوتا حامل افاغنه غیر مجاز بوده و دیگری وا‌نت حمل سوخت بوده است.

وی افزود: بلافاصله ماموران راهنمایی و رانندگی پلیس راه به محل حادثه در کیلومتر 40 جاده سراوان به خا‌ش اعزام شدند که در بررسی های اولیه توسط کارشناسان پلیس راه مشخص شد در این حادثه 9 تن در صحنه حادثه جان خود را از دست دادند و 10 نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ شر‌افتی  ادامه داد: از کشتگان این حادثه 2 نفر شامل راننده وانت تویوتای حامل سوخت و سرنشین آن ایرانی بودند و 7 نفر دیگر از افاغنه و همچنین 10 مجروح این حادثه نیز از افاغنه غیر مجاز بودند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان اذعان داشت: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه تغییر مسیر ناگهانی از جانب راننده وانت تویوتای حامل افاغنه اعلام شده است که متاسفانه راننده در حال حاضر متواری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار