احزاب در هفته‌ای که گذشت

از اثبات حقانیت ایران در جهان تا تمایل آیت‌الله هاشمی برای سفر به عربستان

برگزاری نشست فصلی حزب مردم‌سالاری، تغيير سخنگوی جبهه پایداری، "معارفه علی‌اکبر ولایتی" به عنوان رئیس جدید مرکز مطالعات استراتژیک، انتخاب دبیر جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و مصاحبه آیت الله هاشمی رفسنجانی با روزنامه فاینشنال تایمز از مهمترین عناوین خبری احزاب در این هفته بودند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، برگزاری نشست فصلی حزب مردم‌سالاری، تغيير سخنگوی جبهه پایداری، "معارفه علی‌اکبر ولایتی" به عنوان رئیس جدید مرکز مطالعات استراتژیک، انتخاب دبیر جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و مصاحبه آیت الله هاشمی رفسنجانی با روزنامه فاینشنال تایمز از مهمترین عناوین خبری احزاب در این هفته بودند.

مهمترین عناوین خبری احزاب در هفته جاری را در گزارش زیر بخوانید؛

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاتمی: علمای اسلام درمقابل جریان ضد اسلامی متحد شوند


عضو هیئت رییسه خبرگان رهبری گفت: انفجار لبنان زنگ هشداری به امت حزب‌الله و مسلمانان متعدد جهان است که علیه این جریان ضد اسلامی، که بویی از اسلام، دین، قرآن و انسانیت نبرده‌ است متحد شود.

مطهری‌نژاد: راهبرد انتخاباتی حزب مردم‌سالاری مشخص شد/ دهم بهمن ماه زمان برگزاری کنگره سالانه

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری از مشخص شدن راهبرد انتخاباتی و برگزاری کنگره سالانه حزب متبوعش در دهم بهمن ماه سال جاری خبر داد.

کواکبیان: منتظر ارائه گزارش صد روزه دولت هستیم/ به مذاكرات ژنو خوشبين هستم


دبیر کل حزب مردم سالاری با اشاره به اينكه منتظر انتشار گزارش عملكرد 100 روزه دولت روحاني هستيم، گفت: متاسفانه در صد روزه اول هيچ اقدام خاصي جهت توسعه سياسي نداشتيم كما اينكه هنوز اقدام ويژه‌اي براي حل مشكل جدي اقتصاد همراه با ركود تورمي صورت گرفته نشده است.

آیت‌الله مصباح یزدی: اجرای احکام اسلامی در دستگاه قضایی، بزرگترین نمود اسلامی شدن نظام است
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: اجرای احکام اسلامی در دستگاه قضایی، بزرگترین نمود اسلامی شدن نظام در اجرای احکام کیفری بر طبق اسلام است و بیشتر در معرض رؤیت و ارزیابی بیگانگان است و نمود بیرونی و بیشتری دارد.

باهنر : هیئت مذاکره‌کننده ایرانی در یک جنگ جدی بین‌المللی رایزنی می‌کند


دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه هیئت مذاکره‌کننده ایرانی در یک جنگ جدی بین‌المللی کار می‌کند، گفت:‌ دیپلمات‌های ما سربازان ما هستند و باید از آنها حمایت کنیم.

فضائلی: ضرورت فعال‌کردن دیپلماسی رسانه‌ای در کشور/ سرمایه‌گذاری در رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها حلقه مفقوده است


یک کارشناس سیاسی با بیان اینکه فعال کردن دیپلماسی رسانه‌ای در کشور ما یک ضرورت است، گفت: ما باید در حوزه‌های رسانه‌ای مکتوب، خبرگزاری‌ها و نشریات بین‌المللی عملکرد قابل عرضه‌ای داشته باشیم لذا سرمایه‌گذاری به عنوان حلقه مفقوده در این بخش محسوب می‌شود.

قاضي‌زاده: تاييد سخنگويي سقاي بي‌ريا/ برگزاري کنفرانس مطبوعاتي جبهه پايداري براي اعلام رسمي

سخنگوي فعلي جبهه پايداري با تاييد خبر تغيير سخنگوي جبهه متبوعش، گفت: جبهه به منظور اعلام رسمي تغيير سخنگو و آشنايي بيشتر با حجت‌الاسلام بي‌ريا کنفرانس مطبوعاتي برگزار خواهد کرد.

عرب‌خدایی: گزارش 100 روزه دولت با شیرینی موفقیت تیم هسته‌ای تکمیل شد


رئیس کانون اقوام حزب اعتدال و توسعه با اشاره به گزارش صد روزه دولت که قرار است توسط دولتمردان ارائه شود، گفت: تیم هسته‌ای کشورمان در چند روز مذاکرات سخت و فشرده تیم ایران با اقتدار و ایستادگی بر مواضع ایستاد و شیرینی خوبی به ملت ایران تقدیم کرد.

حبیبی: عصبانیت نتانیاهو در توافق هسته‌ای نشان از پیروزی بزرگ ملت ماست


دبير كل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به موفقیت اخیر تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور، گفت: همين كه نتانياهو اين توافقنامه را يك توافق بد توصيف كرده، كافي است که بدانيم پيروزي بزرگي بدست آورده‌ايم.

حجت‌الاسلام منتجب‌نیا: تاریخ دقیق نشست فصلی اعتماد ملی تعین نشده است


قائم‌مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه هنوز تاریخ دقیقی از برگزاری نشست حزب تعیین نشده است، گفت: درمورد تاریخ دقیق آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

مراسم معارفه "ولایتی" رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع برگزار شد


مراسم معارفه علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور شخصیت‌های کشوری در ساختمان این مرکز برگزار شد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: حمایت‌های رهبری در مورد مذاکرات هسته‌ای راه را بر اما و اگرها بست

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعد از انجام مذاکرات پاسخ نامه تبریک رئیس‌جمهوری کشورمان را از سوی مقام معظم رهبری دیدیم که این هم باز نشانه‌ای از تدبیر بود که در غیر این صورت اگر حمایت‌های رهبری نبود اما و اگرهای زیادی ایجاد می‌شد اما ایشان با یک جمله تشکر کردند و مسئله به این مهمی را ختم کردند چراکه در لحظات حساس این از ویژگی‌های برجسته رهبری است که به داد مردم و مسئولان برسند.

ولایتی: مرکز استراتژیک باید پشتوانه علمی سیاست‌های کلی کشور را ایجاد کند

رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این مرکز باید پشتوانه‌های علمی سیاست‌های کلی کشور را ایجاد کند و به ندای پژوهشگران پاسخ مثبت دهد.

کمالی: "ژاله فرامرزی" دبیر جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شد


رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: "ژاله فرامرزی" به عنوان دبیر جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات جایگزین "محمدعلی حاضری" شد.

خباز: جمهوری اسلامی نشان داد که از گفتگو ابا و هراسی ندارد/ این توانمندی صلح و آرامش به ارمغان می‌آورد


عضو حزب اعتماد ملی با بیان اینکه جمهوری اسلامی نشان داد از گفتگو ابا و هراسی ندارد، گفت: این توانمندی برای تمام ملل دارای روابط دیپلماتیک با ایران، صلح و آرامش به ارمغان می‌آورد.

نیک‌فر: برگزاری جلسه مشترک جام با دبیران استان‌ها در قم/ توافق هسته‌ای نمود مبارکی دارد

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین از برگزاری جلسه مشترک شورای مرکزی جام با دبیران استان‌ها در قم خبر داد.

رضایی : ضرورت توجه به تدوین استراتژی حوادث و محدودیت‌های موجود/ جمهوری اسلامی باید در مدیریت راهبردی اقدام به تحول کند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جمهوری اسلامی باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در مدیریت راهبردی اقدام به تحول در خود کند، و باید با مشخص ساختن چالش‌های موجود همچون فناوری‌های نو، تحولات نو، رژیم‌های نو، خشکسالی و محیط زیست راه تحول در مدیریت را در پیش بگیرند.

آیت‌الله مکارم شیرازی: اصرار به رفع فیلتر فیسبوک چه معنایی دارد؟/هیچ خشونتی در امر به معروف و نهی از منکر وجود ندارد


آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی مجلس، مهمترین بخش این قوه است، گفت: از نظر دینی و از نگاه نظام اسلامی کمیسیون فرهنگی مهمترین بخش در مجلس است زیرا تا زمانی که مسائل فرهنگی و اجتماعی حل نشود، تمام جامعه در خطر خواهد بود.

رضایی: توافق‌نامه ژنو یک پیروزی برای ملت ایران است/ به نتیجه مذاکرات خوشبینم


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دستاوردهای مذاکرات برای ایران یک پیروزی به حساب می‌آید و به نتیجه مذاکرات انجام شده میان ایران با گروه 1+5 خوشبینم.

سجادی: عسگراولادی منش روحانیت داشت/ در فضای کنونی جبهه پیروان پیدا کردن جانشین برای دبیرکل سخت است

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: برای فضای جبهه پیروان پیدا کردن جانشین سخت است بنابراین در جلسه اخیر جبهه قرار شد تا مراسم چهلم وی جانشینی تعیین نشده و در این فاصله دبیران کل عضو جبهه به اعضای شورای مرکزی رجوع داشته و نظرات شورای مرکزی را مطرح کنند.

نیشابوری: دیداری میان حزب اسلامی کار و وزاری صنعت و نفت صورت نگرفته است/ جزئیات جلسه شورای مرکزی حزب اسلامی کار


سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: هیچ دیداری از سوی اعضای حزب اسلامی کار با "محمدرضا نعمت‌زاده" و "بیژن نامدار زنگنه" رخ نداده و برنامه‌ای هم برای حصول این دیدار وجود ندارد.

مصاحبه آیت‌الله‌هاشمی با فاینشنال‌تایمز: محتاج به انرژی هسته‌ای هستیم/به عربستان مي‌روم/بدون آمریکا کار پیش نمی‌رود/اسرائيل در مقابل ايران خيلي كوچك است

بعد از جنگ چون عربستان به نفع صدام در جنگ شركت داشت، يعني پشتيباني مالي مي‌كرد، يك ملاقات كه من با آقاي اميرعبدالله در سنگال كردم، همه يخ‌ها با توضيحاتي كه به ايشان دادم، آب شد.

قنبری: ایران اقتصاد گروگان گرفته شده‌اش را با حرکتی دیپلماتیک نجات داد

عضو حزب مردم‌سالاری گفت: در این چند سال اخیر اقتصاد گروگان سیاست‌خارجی بوده اما پس از پیروزی در مذاکرات می‌توانیم علاوه بر بهبود روابط بین‌المللی در زمینه اقتصادی گام‌های مثبت برداریم و تنگناهایی که در عرصه سیاسی و اقتصادی کشور ایجاد شده را با اتخاذ تدابیر صحیح مرتفع و درجهت توسعه‌ای سازنده حرکت کنیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار