ترقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور متهمین فتنه در عرصه بین‌المللی، مصالح ملی را به خطر می‌اندازد

"عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: ورود متهمین فتنه در عرصه سیاسی به طور طبیعی اقدامی برخلاف مصالح ملی کشور است.

"حمیدرضا ترقی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به "حضور محمدخاتمی در عرصه سیاسی به ویژه در تنویر افکار عمومی جهان در موضوع هسته‌ای تاثیرگذار است"، اظهار داشت: محمد خاتمی به دلیل طرفداری از جریان فتنه و نقشی که در حوادث سال 88 داشت همچنین به خاطر ظلمی که در حق نظام جمهوری اسلامی کرد، در نظر افکار عمومی وجه خوبی ندارد.
 
وی با بیان اینکه سیاست جمهوری اسلامی اجازه برخورد قضایی با وی را نداده است، اضافه کرد: استفاده از شخصیت‌هایی که متهم بوده و مرزشان را با فتنه 88 مشخص نکرده‌اند، در مسائل سیاسی کشور و دولت نه تنها مورد قبول عامه مردم نیست بلکه به لحاظ امنیتی نیز قابل پذیرش نبوده است.

ترقی با بیان اینکه ورود افراد متهم در عرصه سیاسی به طور طبیعی اقدامی برخلاف مصالح ملی کشور است، اظهار داشت: اگر چنین اتهاماتی در مورد این اشخاص نبود و نقش آنها در حوادث فتنه 88 به روشنی بیان نمی‌شد، استفاده از ظرفیت‌های رؤسای جمهور گذشته در پیشبرد اهداف بین‌المللی نظام مفید بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: حضور متهمین فتنه در پیشبرد اهداف بین‌المللی نه تنها نافع نیست بلکه موجب انحراف سیاست خارجی در مسیر سیاست‌های کلان نظام خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار