از ورود ویروس ها جلوگیری کنید!

آنتی ویروس قدرتمند برای گوشی های اندرویدی + دانلود نرم افزار

اگر نگران ویروسی شدن تلفن همراه هوشمند خود هستید و قصد مراقبت از آن در مقابله ویروس ها و اسپم ها را دارید، نرم افزار Dr.Web را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ یکی از تهدید های اساسی در بخش رایانه و تلفن همراه وجود ویروس های مخرب است، ویروس ها با اختلال در سیستم تلفن همراه سبب کاهش سرعت یا از بین رفتن اطلاعات می شوند، البته آنتی ویروس های متعددی برای از بین بردن ویروس ها و اسپم ها ارائه شده است که فقط تعدادی از آن ها توانسته اند به صورت واقعی اقدام به محافظت از تلفن همراه هوشمند کنند.


نرم افزار Dr.Web v.9 Anti-virus یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ویروس یابی و از بین بردن آن ها است. برنامه با اسکن کارت حافظه جانبی و حافظه داخلی تلفن همراه ویروس ها و برنامه های مخرب را کشف می کند و با بهترین ویژگی ویروس ها را پاک می کند. البته علاوه بر آنتی ویروس بودن قابلیت آنتی وب بودن را نیز داراست، یعنی می تواند سایت ها و اسپم های مخرب را تشخیص دهد و از ورود آن ها به گوشی اندرویدی شما جلوگیری کند. ارائه آپدیت های مکرر، جلوگیری از دریافت پیامک های تبلیغاتی، امکان مکان یابی و ... از ویژگی های این نرم افزار هستند.




قابل اجرا در اندروید 1.6 و بالاتر
حجم نرم افزار: 3.9 مگابایت


دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی

          



امتياز تحريريه دريچه فناوري اطلاعات:
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار