قم/در هفته دوم دور برگشت:

داور بین‌المللی قم قاضی جدال زنجانی‌ها و مازندرانی‌های لیگ برتر کشتی آزاد شد

داور بین‌المللی کشتی استان قم این هفته رقابت حساس و سرنوشت‌سازی تیم‌های زنجانی و مازندرانی لیگ برتر کشتی آزاد قهرمانی باشگاه‌های کشور را قضاوت می‌کند.

به گزارش خبرگزاري باشگاه خبرنگاران   قم؛ این داور مطرح و نام آشنای کشتی استان قم که سابقه قضاوت در چندین رویداد مهم داخلی و خارجی کشتی آزاد و فرنگی را دارد این هفته از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی به عنوان قاضی یکی از مسابقات مهم لیگ برتر کشتی آزاد انتخاب شده است.

داور جوان و مطرح کشتی استان قم با تجربیات گرانبهایی که از قضاوت در مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی و همچنین رقابت‌های لیگ‌های برتر کشتی آزاد و فرنگی و پیکارهای قهرمانی کشتی کشور به دست آورده اکنون یکی از داوران مورد تایید و وثوق فدراسیون کشتی به شمار می‌رود.

سعید عباسی مدارج ترقی در داور رشته پهلوان پرور و با سابقه ورزش کشورمان یعنی کشتی را در سنین جوانی طی کرده و اکنون در زمره داوران ممتاز کشتی کشور به شمار می‌رود و تقریبا هر هفته یکی از قاضیان ثابت لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور است.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کشتی کشورمان مسابقات دور برگشت از فصل جاری پیکارهای لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور که البته امسال با عنوان جام ولایت به انجام می‌رسد، در روزهای پایانی هفته با انجام چند دیدار حساس ادامه می‌یابد.

اسامی داوران و ناظران دیدارهای هفته دوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد قهرمانی باشگاه‌های کشور جام ولایت در حالی اعلام شد که بر اساس برنامه فدراسیون کشتی، این رقابت‌ها از ساعت 16 روزهای پنجشنبه بیست و یکم آذر و جمعه بیست و دوم آذر به صورت دو مسابقه در هر روز برگزار خواهد شد.

در گروه نخست این رقابت‌ها دیداری حساس بین تیم‌های هیئت کشتی رستم کلا و استیل آذین ایرانیان در سالن امام رضا (ع) رستم کلا به انجام می‌رسد و موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار پذیرای تیم کشتی آزاد گروه ساختمانی کفایتی مشهد خواهد بود دیداری که به میزبانی سبزوار و در سالن سربداران این شهر انجام می‌شود.

اما در گروه دوم از مرحله مقدماتی این پیکارها تیم خونه به خونه بابل در سالن دانشگاه آزاد شهر بابل میزبان و پذیرای تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج مشهد است و تیم کشتی آزاد شرکت گاز مازندران در خانه از تیم شهدای زنجان میزبانی می‌کند.

دیدار این دو تیم زنجانی و مازندرانی لیگ برتر کشتی آزاد در حالی که به میزبانی ساری در سالن سید رسول حسینی این شهر از ساعت 16 عصر جمعه بیست و دوم آذر ماه انجام می‌شود که سعید عباسی داور بین المللی کشتی استان قم در کنار عین‌الله محمدی و ناصر فروتن از تهران و فریدون عابدین‌نژاد از البرز کار قضاوت این دیدار حساس را بر عهده دارند، ضمن اینکه ناظر فدراسیون و نماینده سازمان لیگ محمد تقی حاج میری از گیلان است، سرپرست سازمان لیگ و سرپرست مسابقات محمد ابراهیم امامی از تهران و نماینده فدراسیون و رئیس هیئت کشتی ساری  اکبر صفری خواهد بود و اردوان صاحب هیئت ژوری محسوب می‌شود./س

برچسب ها: قم ، کشتی ، دور ، برگشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.