فروش ناامیدکننده برترین اسمارت‌فون اندرویدی جهان

ال جی G2 یکی از برترین و قوی‌ترین اسمارت‌فون‌های ساخته شده تا به امروز به شمار می‌رود، محصولی که در نیمه دوم سال جاری عرضه شد و هم‌اکنون عنوان برترین تلفن هوشمند اندرویدی جهان را یدک می‌کشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، گویا G2 نتوانسته مدیران ال جی را در زمینه فروش راضی کند، بر این اساس شرکت ال جی حدود 2.3 میلیون دستگاه از این گجت را در طول 4 ماه گذشته به فروش رسانده است و این در حالی است که هدف ال جی فروش 3 میلیون G2 در سه ماهه اول عرضه ی این محصول بوده است.

بر اساس گزارش Asia Today این محصول در کره تنها 600 هزار دستگاه به فروش رفته است و این در حالی است که اسمارت فون G Pro ال جی در سال گذشته توانسته بود 540 هزار عدد در کره به فروش رسد که با توجه به هزینه بالای بازاریابی و تبلیغات میزان فروش این اسمارت فون برای مدیران ال جی راضی کننده نبوده است.

G2 مجهز به صفحه نمایش 5.2 اینچی تمام اچ دی به همراه پردازنده ی 4 هسته ای سری اسنپ دراگون 800 ، 2 گیگا بایت رم و دروبین 13 مگاپیکسلی CIS  می باشد، اما با وجود صفحه نمایش 5.2 اینچی از نظر وزن و ابعاد به اچ تی سی One نزدیک است، که علت این مسئله حاشیه کم اطراف صفحه نمایش می‌باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار