ششمین جلسه دادگاه اختلاس بیمه ایران/ 2

دفاعیات متهم "ی- د ": بنده نباید پاسخگوی تخلف دوستان باشم/ اتهاماتی که به من زدند کذب محض است

متهم ی_د گفت: بنده زیرنظر استانداری کار می‌کردم و اقای "ن_خ" در طول جلسات قبلی گفته بود که معاون استاندار در جلسات دخالت نداشته است، بنابراین تخلفی که دوستان انجام دادند به من بر نمی‌گردد و بنده نباید پاسخگو باشم.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران؛ در دور جدید رسیدگی مجدد به پرونده اختلاس از بیمه ایران، متهم آقای "ی_د" در ادامه دفاعیات خود اظهار داشت: بنده در آن موقع ایران نبودم و برای ماموریت مسکن مهر به خارج از کشور رفته بودم و اینکه آقای "الف" گفته من در جریان کار بودم، کذب محض است.
 
قاضی خطاب به متهم گفت: شما این صحبت ها را دیروز نیز بیان کردید و این در حالیست که آقای الف گفته 500 میلیون تومان به صورت چک توسط مسئول دفترشان به شما داده شده است.
 
متهم پاسخ داد: چکی به من داده نشده است و این حرف کذب محض است.
 
قاضی خطاب به متهم گفت: در ارتباط با وصول چک 200 میلیون تومان توضیحات خود را بفرمایید.
 
متهم پاسخ داد: این وجوه به صورت مازاد و در حدود 20 سال از همه استانداری ها به منظور کمک به استانداری ها گرفته می شد و این در حالیست که بنده زیر نظر استانداری کار می کردم و در طول 5 سال هیچ دخالتی نداشتم و آقای ن_خ در طول جلسات قبلی گفته بود که معاون استاندار در جلسات دخالت نداشته است.
 
قاضی خطاب به متهم گفت: در ارتباط با عوارض اتباع توضیح دهید.
 
متهم پاسخ داد: بنده در دیوان محاسبات تبرئه شدم من فقط صورتجلسه را امضاء کردم و حتی تاکید کردم این پول در جای خود و صرف هزینه اتباع شود.
 
قاضی خطاب به متهم گفت: در مورد مازاد 500 ريال (دریافت وجوه از معدنداران) توضیح دهید.
 
متهم پاسخ داد: این تخلف ربطی به من ندارد و چون زیرمجموعه بنده مرتکب تخلفی شده بنده نباید پاسخگو باشم چرا که هیچ وجوهی را دریافت نکردم.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار