استفاده سامسونگ از ماده‌ای شبیه الماس در بدنه اسمارت‌فون‌ها

به گزارش وب سایت کره‌ای ET News گویا کمپانی سامسونگ، به دنبال نوعی از ماده می‌گردد که از استقامت و استحکام بالایی برخوردار است و بتوان آن را در ساخت بدنه اسمارت‌فون‌ها مورد استفاده قرار داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، مرکز تحقیقات و توسعه سامسونگ، R&D در حال تست ماده‌ای با نام ” diamond metal surface treatment” است که مشابه الماس به شمار می‌رود و می‌توان از آن به عنوان پوششی برای بدنه فلزی اسمارت‌فون‌ها استفاده کرد، با استفاده از این ماده کاور خارجی دستگاه استحکام و مقاومت وحشتناکی در مقابل ضربه و خراش پیدا می‌کند.

البته هنوز معلوم نیست که سامسونگ از این تکنولوژی استفاده می کند یا نه، اما ET News اعلام کرده است که این شرکت در حال بدست آوردن ماده ای از کربن در دما و فشار بالا است که مشابه الماس است و به صورت پودر و مایع است که از آن می‌توان به عنوان روکشی در بدنه اسمارت فون‌ها استفاده کرد.

سامسونگ اخیرا به دنبال استفاده از مواد مختلفی برای جایگزینی با پلاستیک در بدنه اسمارت فون‌های خود است که علت اصلی آن بی‌کیفیت بودن پلاستیک استفاده شده در بدنه گجت‌های هوشمند سامسونگ است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار