ساعت ها تفریح و شادی با این نرم افزار + دانلود

Polar يک شبکه اجتماعي است که بر مبناي سوالات دو گزينه اي است ، یعنی مي بايست اول شما در Polar ثبت نام کنيد و سپس شروع به تصمیم گیری جمعی کنید و ساعت ها سرگرم بمانید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛  شما با کمک این اپلیکیشن می توانید یک نظرسنجی ترتیب بدهد و از بقیه بخواهید که انتخاب کنند، بین دو چیز، کدام یک را ترجیح می‌دهند. حالا این نظرسنجی می‌تواند در مورد هر چیزی انجام شود: بین دو غذا، بین دو ستاره سینمایی، بین دو تیم باشگاهی فوتبال، بین دو سریال تلویزیونی و …



اپلکیشن پولار، ظاهر دوست‌داشتنی و رابط کاربری ساده و روانی دارد. پولار از آن دوست اپلیکیشن‌هایی است که می‌توان پیش بینی کرد به صورت «ویروسی» در میان کاربران محبوب شود. البته فعلا نسخه اندروید اپلیکیشن آماده نشده است، کاش این محدودیت هم وجود نداشت.
پولار امکانات اجتماعی خوب دارد، به محض ساختن اکانت در پولار شما می‌توانید شروع به رأی دادن کنید و برای نظرسنجی‌ها کامنت بگذارید.
اگر دیدید که کسی نظرسنجی‌های بامزه یا بامعنی‌ای می‌گذارد و سبک فکری‌اش را  می پسندیدید، می‌توانید او را دنبال کنید تا در دفعات بعدی با مراجعه به برگه افرادی که دنبال کنید، به سهولت در جریان نظرسنجی‌های دیگر او هم قرار بگیرید.



شما با کمک پولار می‌توانید به راحتی نظرسنجی بسازید. کافی است که سؤالی بپرسید و بعد در قسمت پاسخ، برای هر پاسخ، یک عکس بگذارید. مثلا بپرسید که تیم اینتر میلان را بیشتر دوست دارید یا آث میلان. و بعد در قسمت پاسخ، عکس پیراهن دو باشگاه را در چپ و راست بگذارید.
شما برای گذاشتن عکس می‌توانید از دوربین گوشی یا تبلت خودتان استفاده کنید یا با استفاده از خود اپلیکیشن در اینترنت دنبال عکس مناسب بگردید.
پولار نسخه وبی کامل ندارد، اما شما می‌توانید، نظرسنجی‌هایی را که به نظرتان خیلی جالب می‌آید با ایمیل به دوستانتان ایمیل کنید. آنها بدون نیاز به تبلت و گوشی می‌توانند، این نظرسنجی‌ها را در مرورگر کامپیوتر خود ببینید.
امکان فرستادن نظرسنجی‌ها به توییتر و فیس‌بوک هم وجود دارد.

دانلود از طریق ITUNES
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار