همه چیز درباره این روزهای باغ کتاب؛

باغ کتاب تعطیل شد

باغ کتاب که چند سالی را در انتظار تکمیل عمارت خود و جای افتادن ترکیب خود در میان نهادهای فرهنگی تعریف شده کشورمان بوده، نزدیک به شش ماه پس از افتتاح رسمی خود به دلیل مشکلات مالی تعطیل شد.

"علی اکبر اشعری"، مدیر عامل پروژه فرهنگی باغ کتاب در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به تعطیلی باغ کتاب، افزود: این باغ به دلیل مشکلات مالی موجود تعطیل شده است.
 
وی در ادامه پس از طرح سوالی از سوی ما با مضمون اینکه آیا فقط مشکلات مالی موجب تعطیلی باغ کتاب شده، گفت: نمی‌دانم اما تنها از این اطلاع دارم که در حال حاضر همه فعالیت‌های فرهنگی باغ کتاب تعطیل شده‌اند.
 
به گفته مدیر عامل پروژه فرهنگی باغ کتاب، این پروژه که در گذشته کاندیدای ویژه‌ای برای اسکان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بوده هم اکنون سایه شوم تعطیلی را بر سر خود می‌بیند.
 
اشعری در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی انتقال نمایشگاه کتاب به باغ کتاب اظهار داشت: این نمایشگاه در اصل نمی‌توانست به باغ کتاب بیاید.
 
وی خاطر نشان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده فراهم شدن شرایط زیرساختی انتقال نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به باغ کتاب تهران به شرط تعطیل نشدن این پروژه نیاز به مدت زمانی 2 یا 3 ساله دارد.
 
انتهای پیام/ اس

برچسب ها: باغ کتاب ، ادبیات ، اشعری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار