درمان‌های ممنوعه قبل از عروسی

در هنگام برپایی مراسم عروسی علاوه بر استرس در زمینه برگزاری درست و مناسب مراسم عروسی، مادران دچار نگرانی‌هایی در زمینه تناسب اندام و مواردی از این دست می‌شوند که می‌تواند برای سلامت آن‌ها خطرناک باشد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، بسیاری از مادران که در انتظار مراسم عروسی فرزندان خود هستند دچار نوعی احساس نگرانی در خصوص وضعیت پوست صورت و وزن خود می‌شوند. 

گفتنی است، در این موارد برخی مادران اقدامات عجولانه و غیر کار‌شناسی در خصوص به دست آوردن وضعیت دلخواه خود انجام می‌دهند که می‌تواند سبب عوارض جبران ناپذیری در آن‌ها شود. 

بررسی‌ها نشان می‌دهند، پژوهشگران برای رفع مشکلات پوستی و یا کم شدن اضافه وزن به این مادران مشاوره با پزشک متخصص و پرهیز از انجام کارهایی مثل خوردن قرص‌های لاغری غیر مجاز و یا پاکسازی پوست با روش‌های غیر اصولی را توصیه اکید می‌کنند. 

پژوهشگران توصیه می‌کنند با افزایش ساعات ورزش در هر روز و رعایت رژیم غذایی متعادل بهره گیری از دارو‌ها و یا درمان‌های پوستی تحت نظر پزشک متخصص این مادران می‌توانند پس از چند ماه به وضعیت دلخواه خود دست یابند بدون اینکه مشکل یا عارضه سلامت برای آن‌ها به وجود آید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار