بالا گرفتن درگیری‌ها در جنبش تمرد مصر در رابطه با نامزدی سیسی

پس از اعلام حمایت جنبش تمرد مصر از نامزدی سیسی درگیری‌ها در داخل این جنبش افزایش یافته است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه روسیا الیوم امروز در گزارشی خبر از افزایش درگیری‌ها در جنبش تمرد مصر پس از اینکه رهبران آن اعلام کردند که از نامزدی وزیر دفاع مصر ارتشبد السیسی حمایت می‌کنند ، داد.

روز گذشته در نشست عمومی جنبش اعلام شد که رهبران این جنبش از سیسی می‌خواهند که برنامه‌‌ای برای محقق ساختن دوانقلاب 25 ژانویه و 30 ژوئن اعلام کند.

ایمان المهدی سخنگوی این جنبش اعلام نمود : این تصمیم نهایی (جنبش) است و بازگشتی از آن نیست و بزودی اقدامات بازدارنده‌ای برضد اعضایی که تصمیم به حمایت از رهبر "جریان مردمی مصر" حمدین الصباحی گرفته‌اند می‌گیرد.

این شبکه اعلام کرد : اما صداهایی در داخل جنبش تمرد اصرار بر رد نامزدی سیسی در انتخابات ریاست جمهوری به دلایل مختلف می‌کنند.

اسلام العیساوی مسؤول جنبش درسرزمین غزه تأکید بر عدم نامزدی سیسی کرده و این مسأله را به مانند از بین رفتن آراء انقلاب و آرزوی جوانانی که کشته شده‌اند و یا زخمی و یادستگیر شده‌اند نموده است.

اعلام نامزدی حمدین الصباحی مؤسس "جریان مردمی مصر" برای ریاست جمهوری باعث ایجاد حالت تشویش و جدال در داخل جنبش تمرد در قاهره و استانهای دیگر و میان "جبهه نجات مصر" که حمدین صباحی عضواصلی آن است گردیده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بین الملل ، مصر ، سیسی ، جنبش ، تمرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار