چاق‌ترین آدم‌های دنیا و "توصیه‌های لاغری"

افراد چاقی که موفق به لاغری شده‌اند تجربیات جالبی دارند که می‌تواند راهنمای عملی برای افرادی که می‌خواهند به وزن مناسب دست یابند باشد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، پزشکان دریافته‌اند بهترین توصیه برای لاغری و روش‌های انجام آن می‌تواند عمل کردن به رژیم و روش‌های درمانی افراد چاقی باشد که موفق شده‌اند وزن خود را کم کنند. 

گفتنی است، از جمله توصیه‌های افراد چاقی که وزن خود را استاندارد کرده‌اند، استفاده از یک دفتر خاطرات برای ثبت وقایع روزانه و به ویژه غذا‌های خورده شده توسط فرد است، زیرا در اینصورت فرد بهتر می‌تواند حجم غذای خورده شده و تنوع غذایی خود را مشاهده نماید. 

از جمله مواد غذایی که نقش موثری در کاهش وزن دارد، کدو تنبل است، زیرا در عین حال که احساس سیرکنندگی در فرد ایجاد می‌کند، سبب لاغری او می‌شود. 

از جمله میوه‌های بسیار موثر در لاغری، سیب است، زیرا حاوی فلاونوئید‌های مختلفی است و همینطور به خاطر آنتی کسیدان‌های فراوان می‌تواند علاوه بر کاهش وزن خاصیت ضد سرطانی و محافظت در مقابل بیماری‌های دیابت و مشکلات قلبی را نیز داشته باشد. 

این دسته از افراد همینطور توصیه می‌کنند افراد به خودشان در صورت رعایت رژیم هدیه بدهند اما نه به صورت ناپرهیزی در رژیم غذایی چون می‌تواند سبب شکست پروژهٔ غذایی آن‌ها شود. 

این دسته از افراد چاق معتقد هستند که حتی در صورت ناپرهیزی افراد نباید رژیم خود را فراموش کنند و نباید مجددا سعی کنند با رعایت رژیم غذایی وزن خود را به حالت استاندارد بازگردانند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار