کوهکن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

اولویت قوای سه‌گانه تقویت اقتدار ملی با رویکرد حل مشکلات داخلی/ایستادگی مقابل هجمه‌های تبلیغاتی غرب با پشتوانه تمدن هزار ساله

دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار وحدت درونی را زمینه حل مشکلات داخلی کشور دانست و گفت: اولویت قوای ما در سال آینده بایستی حرکت در مسیر همگرایی کامل، تقویت اقتدار ملی و انسجام همگانی مردم باشد.

"محسن کوهکن" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به نقش ایران در شرایط امروز بین‌الملل، اظهار داشت: اولویت کلی قوای ما در سال آینده بایستی حرکت در مسیر همگرایی کامل، تقویت اقتدار ملی و انسجام همگانی مردم باشد.

وی با بیان اینکه بی‌اعتمادی به غرب در طول مذاکرات هسته‌ای و توافقات اثبات شده است، افزود: به حکم عقل و تدبیر، اساس کار ایستادگی و مقاومت مقابل حرکت‌های آن‌ها است لذا در هر تصمیمی توجه به وحدت همگانی مدنظر باشد و از هر گونه واگرایی به شدت پرهیز شود.

دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار نگاه وحدت درونی را زمینه حل مشکلات داخلی کشور ارزیابی کرد و ادامه داد: تصمیم برای رفع مشکلات داخلی بویژه اقتصادی، از جمله تورم که در کشور ما رشدی منفی را نشان می‌دهد جزو شاخص‌هایی است که توجهی اولویت‌دار را می‌طلبد.

کوهکن با بیان اینکه کشور نیازمند جراحی در ساختار اقتصادی است، افزود: با وحدت همگانی از فضا و توانمندی داخلی در مسیر شیب اقتصادی مثبت حرکت کنیم که آثار آن اغلب درازمدت و بعضا کوتاه‌مدت است.

نائب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به تهاجم فرهنگی گسترده در کشور از سوی غرب، اضافه کرد: مسئولین توجه کنند که در بخش فرهنگی نگاهی متعادل داشته باشند، بی‌توجهی و بالابردن دست در مقابل هجمه‌های خبری فرهنگی در آن سوی مرزها همچنین بی‌توجهی به آن ما را در مسیر درست فرهنگ دچار خطا می‌کند.

وی افزود: بایستی در مقابل هجمه‌های تبلیغاتی غرب ایستاد و از دستاوردهای بومی ملت ایران با پشتوانه هزاران ساله در فرهنگ اسلامی_ایرانی محافظت کرد.

دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار لازمه انسجام داخلی در عرصه اجتماعی را بی‌توجهی به حواشی و واگرایی‌ها عنوان و تصریح کرد: توجه به اصل لازمه رسیدن به اهداف متعالی است؛ امروز اولویت ما در مسائل اجتماعی انسجام عمومی و محور قراردادن مشترکات قومی(قومیت‌ها) با اندکی توجه به تفاوت‌ها است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار