وزیر علوم تحقیقات و فناوری:

حفظ "انقلاب اسلامی" و وحدت کلمه برای همه ما وظیفه است

وزیر علوم در پایان نشست یک روزه روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حفظ نظام اسلامی به عنوان میراث گرانبهای امام خمینی (ره) وظیفه همه مسئولان آموزش عالی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، رضا فرجی داناوزیر علوم تحقیقات و فناوری در پایان نشست روسای دانشگاه‌ها پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری و با توجه به قرار گیری در ایام دهة فجر و با اشاره به اینکه خونهای زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن ریخته شده است، گفت: ما وظیفه داریم این میراث گرانقدر امام راحل را حفظ و برای رسیدن آن به آرمان‌هایش حد اکثر تلاش را انجام دهیم. 

وی با اشاره به سفارش حضرت امام خمینی (ره) بر حفظ وحدت کلمه افزود: رمز پیروزی انقلاب وحدت کلمه بود و حفظ و تداوم آن نیز در راستای وحدت کلمه و حفظ انسجام داخلی است.

 فرجی دانا تصریح کرد: مسئولان دانشگاه‌ها از هر حرکتی که موجب اختلاف شود پرهیز کنند، زیرا حفظ وحدت رمز پیروزی است.

 وی اظهار داشت: مسئولان دانشگاه‌ها برای دانشگاه خود ماموریت ملی، منطقه‌ای و فراملی تعریف کنند و پاسخگوی نیاز‌های جامعه باشند. 

وزیر علوم با تاکید بر اینکه پیام نشست رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی حفظ وحدت است، تقویت وحدت و انجام آن را در گرو مشارکت حداکثری همه دانشگاهیان دانست.

 وی در ادامه گفت: ما به مشکلات دانشگاه‌ها واقف هستیم و تلاش می‌کنیم با صبر و تأمل و تدبیر مشکلی در حرکت دانشگاه‌ها ایجاد شود. 

فرجی دانا ضمن تاکید مجدد بر افزایش مشارکت اعضای هیئت علمی خاطرنشان کرد: نظام به اعضای هیئت علمی اعتماد دارد و آنان نیز حامی و پشتیبان نظام هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار