"الیور استون" کارگردان مشهور هالیوود:

موضع آمریکا درمورد ایران متاثر از تاثیرات تل آویو بر سیاست‌های این کشور است

کارگردان مشهور هالیوود با اشاره به این که رژیم صهیونیستی همچنان تاثیر زیادی بر سیاست و مطبوعات آمریکا دارد اعلام کرد موضع آمریکا در قبال ایران نیز متاثر از تاثیرات این رژیم بر سیاست های این کشور است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه القدس العربی: "الیور استون " یکی از برجسته ترین کارگردانان هالیوود است که بیش از سی بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده و سه جایزه دریافت کرده است. 

استون که به انتقادهای شدید از اسرائیل و سیاست های آن در قبال مردم فلسطین معروف است، دو سال پیش زمانی که یهودیان و اسرائیل را به به دست گرفتن کنترل سیاست و مطبوعات در آمریکا متهم کرد، از سوی لابی اسرائیل در آمریکا به شدت مورد حمله قرار گرفت. با این وجود وی در گفت و گو با خبرنگار این روزنامه تاکید کرده است که همچنان گمان می کند که اسرائیل تاثیر زیادی بر سیاست و مطبوعات آمریکا دارد. 

استون می گوید هنوز هم به نظری که دو سال پیش داشته پایبند است. وی می افزاید اسرائیل تاثیر زیادی بر سیاست و مطبوعات آمریکا دارد و ما این را می دانیم. موضع رئیس جمهور اوباما به ویژه درمورد ایران بیش از هر چیز بر این موضوع صحه می گذارد.

کارگردان مشهور هالیوود به اوضاع کنونی خاورمیانه به ویژه سوریه می پردازد و دولت آمریکا را به ایجاد بحران و خونریزی در منطقه متهم می کند. وی از دولت آمریکا و اوباما می خواهد کشورهای عربی را ترک کنند و به مردمان این کشورها اجازه دهند خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند. 

استون ادامه می دهد آمریکا با دخالت هایش موجب ایجاد هرج و مرج شده و با نظامی کردن کل منطقه اوضاع را بدتر کرده است. سیاست آمریکا نظامی کردن است. در نتیجه این سیاست جنگ های منطقه ای رخ داده اند. جنگ عراق فاجعه آمیز بود و دامنه آن گسترش یافت تا این که به سوریه رسید. بهترین کاری که اوباما می تواند درمورد سوریه انجام دهد این است که آن را رها کند و اجازه دهد مردم سوریه خودشان درمورد خودشان تصمیم بگیرند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار