مروری بر مهمترين اخبار "سياسي"شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: باید با هوشیاری تمام در مقابل منحرفین و دشمنان ایستادگی کرد ، اعمال فشار به وزیر بهداشت برای جابجایی مدیران خلاف اعتدال است/ سوال از قاضی‌زاده هاشمی در کمیسیون بهداشت،‌ امروز دشمن با جاسوسی علمی عمل می‌کند نه تهدید نظامی و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

نام افراد مفسد و ویژه‌خوار باید بر سر زبان خبرنگاران بیفتد/ دولت معتقد است توقیف‌ رسانه آخرین راه حل است نه اولین راه حل

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/17/2081805_157.jpg

 رئیس‌جمهور گفت:‌ برخی از مطبوعات دارای دژ پولادین هستند و هیچکس جرات نمی‌کند به آنها نزدیک شود نه قوه اجرایی‌ و نه قوه قضاییه، آنها خود را قیم می‌پندارند نه تنها قیم برای احزاب و جناح‌ها که حتی قیم برای مردم.

توانمندی رسانه ملی در خدمت پشتیبانی و تقویت برنامه‌های قوای سه‌گانه است
 رئیس رسانه ملی گفت: توانمندی رسانه ملی در خدمت پشتیبانی و تقویت برنامه‌ها و اقدامات قوای سه‌گانه است.

باید با هوشیاری تمام در مقابل منحرفین و دشمنان ایستادگی کرد
آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه خداوند با منحرفین اتمام حجت کرده، گفت: اگر دشمنان بتوانند ضربه خود را به بدنه جامعه خواهند زد، لذا باید با هوشیاری تمام در مقابل منحرفین و دشمنان ایستادگی کرد.

آمریکا نمی‌تواند علیه ما از ابزار نظامی استفاده کند/ اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی اراده دشمن در مقابله با ما را می‌گیرد

 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی اراده دشمن در مقابله با ما را می‌گیرد، گفت: آمریکا نمی‌تواند در اقتصاد مقاومتی ابزار نظامی علیه جمهوری اسلامی به کار بگیرد.

اعمال فشار به وزیر بهداشت برای جابجایی مدیران خلاف اعتدال است/ سوال از قاضی‌زاده هاشمی در کمیسیون بهداشت

 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه اعمال فشار دولت به وزیر بهداشت برای جابجایی مدیران خلاف اعتدال است، گفت: روز سه‌شنبه اعضای این کمیسیون با وزیر بهداشت ملاقات خواهند داشت که در این جلسه طرح خواهیم کرد ملاک‌ها و شاخص‌ها برای عزل و نصب‌ها چیست.

مسئولان فرهنگی کشور فرمایشات مقام معظم رهبری را در حد شعار باقی نگذارند
عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه مسئولان کشورمان، باید در راستای فرهنک احساس تکلیف بیشتری کنند گفت: این احساس تکلیف نباید تنها متوجه وزارت ارشاد باشد،‌ بلکه همه مسئولانی که به نحویی به مباحث فرهنگی متصل می‌شوند وظیفه مهمی نسبت به این مهم دارند.

انتقاد از وزیر بهداشت به دلیل حفظ شاکله مدیریت قبلی صحیح نیست/ ماهیت این وزارتخانه عدم تغییر است
 عضو حزب مردم‌سالاری گفت: برخی اظهارنظرها در انتقاد از وزیر بهداشت مبنی بر تغییر حتمی شاکله مدیریتی قبلی وزارت‌خانه، عملی صحیح نیست.

امروز دشمن با جاسوسی علمی عمل می‌کند نه تهدید نظامی

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه امروزه حتی یک پیچ تبدیل به میدان مبارزه با دشمن شده است، گفت: امروزه دشمن از همه ابزار‌ها در دشمنی استفاده می‌کند، دغدغه آن‌ها این است که با هدف علمی (جاسوسی علمی) و نه تهدید نظامی عمل کنند.

ایران اسلامی با تکیه بر آموزه‌های دفاع مقدس در مقابل سناریوی تحریم و تهدید ایستادگی کرد
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت 19 اسفندماه سالروز عملیات بدر، شکل گیری اراده ملی برای غلبه اقتصاد مقاومتی بر گزینه‌های تحریم و فشارهای جبهه متحد دشمنان را مرهون درس‌های الهام‌ بخش دوران دفاع مقدس دانست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار