گزيده‌ای از اخبار روز فضای مجازی؛

مباح بودن به "کنیزی" گرفتن زنان پناهنده سوری/ هواپیمای گمشده مالزی توسط "جن‌ها" ربوده شده/ "احمدی‌نژاد" پای سخنرانی الهام و مهدی ارضی

علت غیبت یک ماهه "محمدرضا حیاتی" گوینده خبر تلویزیون، احمدی‌نژاد پای سخنرانی الهام و مهدی ارضی، هر ایرانی تا امروز چقدر یارانه گرفته است، به کنیزی گرفتن زنان پناهنده سوری جایز است، هواپیمای گمشده مالزی توسط "جن‌ها" ربوده شده، رودررو شدن‌ دوباره شریعتمداری و ظریف، نماینده کویتی در حال ساخت بمب در سوریه و ... از جمله اخبار جذاب بسته خبري امروز سه‌شنبه 20 اسفند است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبري هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار سياسی هر روز كه در فضای مجازی منتشر می‌شود را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

رجعت مسیح (ع) این بار از فیسبوک

در سال 1986 در اوج پیروزی‌های رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی، "فرانسیس فوکویاما" در کنفرانس صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی تحت عنوان "بازشناسی هویت شیعه" شرکت می‌کند. وی در این کنفرانس مطالبی می‌گوید که بسیار حائز اهمیت است: "شیعه دو بال دارد که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست، پرنده‌ای که یک بال سبز و یک بال سرخ دارد، بال سبز این پرنده همان مهدویت و عدالت‌خواهی اوست. شیعه در انتظار عدالت به سر می‌برد، پس امیدوار است و انسان امیدوار شکست‌ناپذیر است".

به گزارش فارس، فوکویاما در ادامه راهبردی برای مقابله با فلسفه انتظار ارائه می‌دهد و می‌گوید: "شما هم بیائید برای غرب امام زمان بتراشید". "مکتب اوانجلیس" از همین‌جا شکل می‌گیرد، درست در سال 1989 شش ماه بعد از نظریه جدید فوکویاما. اوانجلیس‌ها معتقدند "عیسی ناصری" خواهد آمد و هرچه را در خصوص "حضرت حجت" وجود دارد، به عیسی ناصری نسبت داده‌اند.

صد البته شیعه نیز معتقد است که عیسی مسیح(ع) رجعت خواهد کرد اما در زیرمجموعه‌ای از قیام آخرالزمانی حضرت حجت(عج) و در جمع یاران ایشان است. شاید یکی از دلایل ازدیاد مهدیان دروغین یا نائبین دروغین نیز در پازلی قرار داشته باشد که از سوی تئوریسین‌های دستگاه استکباری غرب برنامه‌ریزی شده است.

در همین خصوص به تازگی فردی با نام "خ . س" در صفحات اجتماعی، خود را فرستاده آسمان معرفی می‌کند و می‌گوید: از طرف آسمان و امام زمان(عج) پیام آورده‌ام که به مسیح ایمان بیاورید! نامبرده به راحتی به تبلیغ افکار انحرافی خود در صفحات فیسبوک پرداخته و خود را مسیح رجعت‌کرده می‌نامد؛ فیسبوکی که این روزها رفع فیلتر آن دغدغه برخی از دولتمردان شده است.



هواپیمای گمشده مالزی توسط "جن‌ها" ربوده شده


ناپدید شدن پرواز ام.اچ 370 مالیزیا ایرلاین در مسیر کوالالامپور به پکن با 239 مسافر و خدمه با حاشیه‌های جالبی در عرصه رسانه‌ای همراه شده است. در زمانی که نیروهای امدادگر و نظامی 9 کشور به مدت چهار روز در حال انجام عملیات برای یافتن اثری از این هواپیما هستند، "ماهاگورو ابراهیم مت زین" یک پیشگوی مالزیایی، مدعی شد که هواپیمای گمشده توسط جن‌ها ربوده شده و یک شیء بزرگ سیاه رنگ بر فراز محل سقوط هواپیما در حال پرواز است.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری برناما گزارش داد که این مرد مدعی شده است، توسط یکی از مقامات ارشد دولت برای پیش‌بینی موقعیت هواپیما دعوت شده است و در فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور گفت که از "بامبو" و "قلاب" ماهیگیری برای شناسایی موقعیت هواپیما استفاده می‌کند .وی پس از خواندن دعا گفت که به دلیل سیاهی چشمش پیش‌بینی می‌کند، هواپیما در آب سقوط کرده است اما اطلاعات دقیق‌تر را تا دو روز آینده اعلام می‌کند.



از سوی دیگر فردی به نام "فتحی عبدالهادی" از اهالی منطقه‌ای به نام "کامپونگ مادوک" در ایالت کلانتان مالزی مدعی شد که سقوط یک شیء نورانی را هنگام سقوط به دریا در ساعت یک و 45 دقیقه بامداد شنبه مشاهده کرده است. به نوشته "نیو استریت تایمز"، این فرد 29 ساله گفت است که این شیء نورانی به مدت پنج دقیقه در حال سقوط در منطقه بانچوک در شمال شرقی مالزی در نزدیکی اقیانوس آرام دیده شده است.

یک فرد نیجریه‌ای با نام "تی. بی جاشوآ" نیز در فیلمی که در شبکه‌های ویدیویی انتشار یافته مدعی است سقوط این هواپیمای مالزیایی را پیش‌بینی کرده است. وی در یک پیش‌بینی در 28  ژوئیه سال گذشته میلادی (ششم مرداد سال 92) در مورد سقوط یک فروند هواپیمای آسیایی با بیش از 200 سرنشین اظهارنگرانی کرده و هشدار داده است. وی در این فیلم پیش‌بینی کرده است این هواپیما مدتی پس از برخاستن از فرودگاه دچار سانحه می‌شود و برای این ملت دعا کرد. این ویدیو تاکنون بیش از 228 هزار بازدیدکننده داشته است.

به کنیزی گرفتن زنان پناهنده سوری جایز است
!

بر اساس ویدیویی که در سایت‌های اجتماعی از جمله یوتیوب منتشر شده، یک شیخ سلفی اردنی به نام "یاسر العجلونی" مدعی شده که بر اساس یک "فتوای شرعی"و به کنیزی گرفتن زنان سوری که در جریان نبردهای جاری در این کشور به اردن پناهده شده‌اند، جایز می‌باشد هرگونه بهره‌برداری جنسی از آنها جایز است.
 
به گزارش جام، العجلونی در توجیه صدور این فتوای خود گفته است: به خاطر کثرت زنان پناهنده اهل سوریه و کم بودن مردان در اردن باید راه چاره‌ای برای این معزل پیدا کرد و آن ازدواج به صورت "ملک یمین" است. هر مرد می‌تواند با بیش از 50 زن ازدواج کند ولی ازدواج بیش از چهار زن را مشروط به ازدواج با پناهدگان زن سوری دانسته است. شایان ذکر است که ازدواج ملک یمن مثل برده‌داری است و مخصوص زنان کافر در حال جنگ با مسلمانان می‌باشد.
 
انتشار فتوای این مبلغ سلفی اردنی با واکنش‌های متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است: یکی از کاربران به نام "ليلى الأطرش" نوشته است: لعنت بر کسانی که باعث اهانت به کرامت مردم سوریه شدند. یک کاربر دیگر به نام حسین تأکید کرد که گویی که مشکل سوریه به پایان رسیده است و جز مشکل زنان، مشکل دیگری باقی نمانده است. کاربر دیگری به نام محمود دراین باره نوشت که همه ادیان مُنادی آزادسازی انسان از بردگی انسان هستند. کاربر دیگری به نام "وائل الصمادي" گفته است که به بردگی گرفتن زن مسلمان جایز نیست، به کار بردن احکام بردگی برای زنان کفار بعد از جنگ با آنان معروف بوده است؛ زن مسلمان درصورتیکه تسلیم شود، آزاد می‌شود . در نتیجه این فتوا از همه جهات این فتوا باطل است.

خشم عربستان سعودی از اظهارات قاطعانه "نوری المالکی"

عربستان سعودی در پی اظهارات اخیر "نوری المالکی" نخست وزیر عراق، وی را متهم به دامن زدن به فتنه مذهبی در راستای طرح‌های منطقه‌ای کرد. یک منبع سعودی در این‌باره به خبرگزاری رسمی این کشور گفت: "نوری المالکی" به خوبی از موضع روشن و قاطع عربستان علیه تروریسم آگاه است، همچنین از تلاش‌های گسترده عربستان در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی برای مبارزه با این پدیده آگاهی دارد.

به گزارش مهر، وی با گزافه خواندن اظهارات نوری المالکی علیه عربستان، به نخست وزیر عراق توصیه کرد سیاست‌هایی را در نظر گیرد که این کشور را از هرج و مرج و خشونت‌های ایجاد شده رهایی دهد و این منبع، نقش گسترده عربستان در ناآرامی‌ها و بی‌ثباتی در عراق و دیگر کشورهای منطقه را انکار کرد. این در حالی است که یک رسانه سعودی با توهین به ملت و دولت عراق، واژه توهین‌آمیزی درباره نوری المالکی به کار برده است.

نخست وزیر عراق اخیرا در اظهاراتی قاطعانه عربستان سعودی را متهم به حمایت از تروریسم در عراق کرده بود. وی تاکید کرده بود که عربستان سعودی و قطر علیه عراق و سوریه اعلام جنگ کرده‌اند.

جهان/ اعضای ائتلاف سه نفره بعد از 9 ماه




نماینده کویتی در حال ساخت بمب در سوریه


تصویر "ولید الطباطبایی" نماینده سلفی پارلمان کویت و مالک شبکه تلویزیونی تکفیری "صفا" در پایگاه‌های مختلف اینترنتی درحالی منتشر شده که وی را در شهر "حلب" و در حال ساخت بمب برای گروه‌های تکفیری در سوریه نشان می‌دهد. ولید الطباطبایی یکی از برجسته‌ترین و مهم‌ترین تامین کنندگان مالی گروه تروریستی "جبهه النصره" است که از طریق خاک ترکیه و به همراه گروهی‌ از تروریست‌های تکفیری کویتی و عربی وارد خاک سوریه شد.

به گزارش فارس، این نماینده سلفی پارلمان کویت با اینکه پیشتر از گروه‌های تکفیری در سوریه حمایت مالی می‌کرد، اما به تازگی اعلام کرده که درصدد تجهیز نظامی تروریست‌های تکفیری در سوریه است.



رودررو شدن‌ دوباره شریعتمداری و ظریف

در حاشیه دیدار جمعی از مسئولان و فعالان اقتصادی با رهبر انقلاب



بازدید اشتون از چهلستون و تالار اشرف اصفهان



مهاجران اراک/ عدم تحویل مسکن مهر غدیر





هر ایرانی تا امروز چقدر یارانه گرفته است؟


سی و هفتمین مرحله یارانه نقدی (مربوط به اسفندماه) دیشب واریز و از بامداد امروز سه شنبه قابل برداشت شد. یارانه نقدی ماهانه به ازای هر ایرانی 45 هزار و 500 تومان است، ضمن اینکه دولت قصد دارد در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در سال 93 حمایت‌های بیشتری از اقشار کم درآمد کند.

به گزارش تسنیم، با واریز این مرحله، یارانه دریافتی هر ایرانی تاکنون حدود یک میلیون و 800 هزار تومان و کل مبلغ پرداختی به تمام مشمولان حدود 130 میلیارد تومان شد.

ته دیگ خوری جنگی

به گزارش عصر امروز، عکسی که می‌بینید در مناطق عملیاتی جنوب گرفته شده است. ناهار روزانه را که میان رزمندگان توزیع کردند، در انتها، ته دیگ ها را هم آوردند که بین نیروها قسمت کنند. این جا بود که شیطنت بسیجی ها گل کرد و شلوغ بازی درآوردند و عکاسی هم یک لحظه شیرین را شکار کرد.





پوستر وعده‌های شیرین

دانا نوشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی): نامزدهای ریاست جمهوری جوری حرف بزنید که اگر در خرداد سال آینده نوار امروزتان را پخش کردند شرمنده نشوید.جوری وعده بدهید که اگر از شما پیگیری کردند نگویید عده‌ای نگذاشتند و نشد.





علی مطهری جوان شد !


نماینده نوشت: نشست مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با دکتر روحانی رئیس‌جمهور روز دوشنبه 19 اسفند برگزار شد. یکی از حاشیه‌های جالب این دیدار تغییر شکل ظاهری علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی بود.






"کابل" در آستانه انتخابات


شهر "کابل" در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی، چهره انتخاباتی به خود گرفته و در هر گوشه و کنار شهر تصاویر کوچک و بزرگ از کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی به چشم می‎خورد.

به گزارش فارس، مردم در گوشه و کنار این کشور و این شهر از انتخابات سخن می‎گویند و در تمام نقاط این شهر تصاویر بزرگی از کاندیداهای انتخابات خودنمایی می‎کند که چهره شهر را تغییر داده است.







گفتگوی مردم آمریکا با اسنودن


"ادوارد اسنودن" کارمند پیشین سازمان جاسوسی آمریکا که به روسیه پناهنده شده است، در یک گفتگوی زنده با مردم آمریکا و شرکت کنندگان در جشنواره "ساوت بای ساوت وست" که در ایالت تگزاس در آمریکا برگزار می‌شود، به پرسش‌های آن ها در خصوص نقض حریم خصوصی شهروندان این کشور توسط دولت آمریکا پاسخ خواهد داد.

به گزارش ایرنا، به گفته وکلای اسنودن، بخشی از این کنفرانس ویدیویی به موضوع جاسوسی دولت از حریم خصوصی مردم در عصر دیجیتال و چگونگی محافظت از حریم شخصی افراد اختصاص خواهد داشت و اسنودن نقطه نظرات خود را در این زمینه بیان خواهد کرد.

انتظار می رود امروز هزاران نفر در همایش "ساوت بای ساوت وست "(SXSW) که هر ساله با موضوع تکنولوژی و فیلم برگزار می شود، شرکت کنند.



کاهش نزاع در تهران!


شرق نوشت: در خبرها آمد که آمار نزاع در تهران 1.5 درصد کاهش یافته است.





ترک‌ها مولانا را به چین بردند!


خانه‌ اپرای "مرسین" ترکیه اثری به نام "ندای رومی" را در دو شهر شانگهای و پکن کشور چین اجرا کرد. این اثر نمایشی به عنوان برنامه‌ پایان‌بخش "سال ترکیه در چین" روی صحنه رفت. "ندای رومی" که حول محور شخصیت "مولانا جلال‌الدین رومی" عارف و شاعر ایرانی ملقب به "مولانا" ساخته شده‌ از رقص سمای درویش‌ها الهام گرفته است.

به گزارش ایسنا، این اپرا دو فصل است در ترکیه اجرا شده و بلیت‌های اجرای چین آن با موفقیت پیش‌فروش شد. به گزارش آسوشیتدپرس،‌ "شفیق قهرمان‌کاپتان" متن این نمایش را به نگارش درآورد و "کان آتیلا" موسیقی آن را تنظیم کرده است.

لیبی اصلی‌ترین عامل تجارت غیرقانونی سلاح

"ایوجین جاسانا"  نماینده دائم روآندا در سازمان ملل با اشاره به مسئله تجارت غیر‌قانونی تسلیحات نظامی گفت: براساس گزارش‌های کارشناسان سازمان ملل در حال حاضر لیبی تبدیل به عامل اصلی تجارت غیرقانونی تسلیحات نظامی از جمله موشک‌های دوش پرتاب شده است که آنها را از 14 کشور به صورت قاچاق خارج کرده و به برای دامن زدن به در گیری‌ها به برخی مناطق ارسال می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، وی افزود: بر اساس گزارش‌ها شبه نظامیان غیردولتی بر اکثر انبارهای تسلیحات سیطره دارند و کنترل مرزها در این کشور بسیار ضعیف است و این مسئله یکی از موانع موجود در جلوگیری از ورود و خروج تسلیحات نظامی است. پس از سقوط  "معمر قذافی" دیکتاتور سابق لیبی، انقلابیون توانستند بر انبارهای سلاح و مهمات این کشور سیطره پیدا کنند و  هم اکنون تهدیدی برای امنیت این کشور محسوب می‌شوند.


خطرناک‌ترین نقطه جهان برای کودکان

صندوق کودکان ملل متحد "یونیسف"، در گزارشی که روز دوشنبه ۱۹ اسفند منتشر شده می‌گوید که سه سال پس از بحران و آشفتگی در سوریه، اکنون آن کشور یکی از خطرناک‌ترین مکان‌ها روز زمین برای کودکان است. به گزارش رویترز، یونیسف می‌گوید شمار کودکانی که در سال گذشته میلادی از جنگ آسیب دیده‌اند، بیش از دو برابر شده است. صدها هزار نفر از آنها نیز در گوشه و کنار آن کشور در دام جنگ افتاده‌اند.

به گزارش جام، این سازمان بین‌المللی شمار کودکان قربانی در سوریه را بیش از هر بحران معاصر دیگری ارزیابی کرده و می‌گوید: بنابر آمار سازمان ملل دست‌کم ۱۰ هزار نفر از آنها در جریان جنگ کشته شده‌اند؛ با این همه آمار واقعی احتمالا بیشتر از این است. یونیسف در عین حال به دیگر آسیب‌هایی که به کودکان وارد شده و آنها را رها نخواهد کرد نیز اشاره می‌کند؛ آنها کلاس و آموزگاران خود را از دست داده‌اند؛ برادران و خواهران و دوستان، کسانی که از آنها مراقبت می‌کنند، خانه و آرامش خود را از دست داده‌اند.
 
از سوی دیگر صندوق حمایت از کودکان ملل متحد به کودکان پسر تا سن ۱۲ سال اشاره دارد که برای جنگیدن، برخی به جنگ رو در رو برده شده‌اند. این گزارش ارزیابی کرده است که از میان ۵.۵ میلیون کودکی که از جنگ آسیب دیده‌اند -برخی داخل و گروهی خارج از خاک سوریه- دو میلیون کودک به حمایت و درمان روحی و روانی احتیاج دارند. همچنین گفته است که کودکان سوری با دیدن کشته شدن خانواده و دوستانشان، دچار فشارهای روحی شدید هستند.
 
 مراسم دعا برای پیدا شدن هواپیمای مسافر بری مفقود شده مالزی





عصر ایران
منتشر کرد، دستگیری یک تظاهرات کننده طرفدار روسیه در شهر دونتسک اوکراین




بازدید "میخاییل خودورکوفسکی" میلیاردر سابق روسیه ( و مخالف پوتین) از زخمی‌های اعتراضات اخیر در اوکراین در بیمارستانی در شهر کی یف



حذف عکس مادر "ستار بهشتی" در یک روزنامه

تابناک نوشت: دیدار "کاترین اشتون" با "نرگس محمدی" و "مادر ستار بهشتی" این روزها سروصدای فراوانی در رسانه‌ها به‌پا کرده است. در این میان روزنامه جوان در نسخه امروز در گزارشی که به این موضوع اشاره کرد بود تصویر مادر ستار بهشتی را از عکس دیدار حذف کرد.




روزنامه جوان



روزنامه وطن امروز

تابناک/ نیم رخ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کنار دریا




علت غیبت یک ماهه "محمدرضا حیاتی" گوینده خبر تلویزیون


 به گزارش نماینده؛ کسالت گوینده پیشکسوت خبر سیما برطرف شده و وضعیت نامساعد حنجره وی رو به بهبودی است. "محمدرضا حیاتی" در این رابطه گفت: همه چیز از یک سرماخوردگی ساده شروع شد و این سرماخوردگی باعث التهاب و تورم شدید حنجره‌ام  شد. ادامه گویندگی در بخش‌های مختلف خبری باعث التهاب بیشتر حنجره و گرفتگی صدای من شد به طوری که قادر به گویندگی خبر به مدت ۳۰ روز نبودم.

حیاتی ادامه داد: وضعیت تورم حنجره‌ام با طی دوره درمان و دعای خیر مردم رو به بهبودی است. کار خبر شبانه روزی است و این افتخار را دارم که مدت ۳۰ سال حتی در ایام تعطیلات نوروز در خدمت مردم عزیز کشورمان باشم و امسال برای اولین بار در ایام نوروز اجرا نخواهم داشت و اگر خدا بخواهد بعد از ایام تعطیلات نوروز ۹۳ و بهبودی وضعیت حنجره‌ام در خدمت مردم عزیز کشورمان خواهم بود.



احمدی‌نژاد پای سخنرانی الهام و مهدی ارضی


"از احمدی‌نژاد چه خبرا؟" این پرسش از زمان پایان ریاست او بر دولت دهم بارها و بارها پرسیده شده. چرا کمتر آفتابی می‌شود و برای آینده چه برنامه‌ای دارد. به نوشته شرق، پاسخ اهل رسانه به مردم این است که او آخرین‌بار به‌همراه معاون سابقش دو شب پیش در اجتماع علمداران در محل دایمی اجتماع واقع در مرکز فرهنگی و حسینیه قائم آل‌محمد در جنوب تهران دیده شد. تراکت‌هایی که از روزهای قبل در همان حوالی پخش شده بود، حاکی از این بود که سخنران یکشنبه‌شب حسینیه "مهدی ارضی" برادرزاده " حاج منصور ارضی" است و مراسم دو میهمان ویژه هم دارد؛ "احمدی‌نژاد" و "الهام". رییس دولت سابق دیروز فقط شنونده بود ولی معاونش سخنرانی کرد.

رییس سابق دولت از زمانی که از متن سیاست بیرون آمده ترجیح می‌دهد در حاشیه آن بماند. بیشتر وقت‌ها، عکس‌هایی که از او در حاشیه برخی مراسم‌ها منتشر می‌شود تنها اخبار مستندی است که از رییس دولت سابق به اهل رسانه می‌رسد. حالا می‌خواهد جلسه دو هفته یکبار مجمع مصلحت‌نظام باشد یا حضورش در سازمان اسناد انقلاب اسلامی برای رایزنی در خصوص ثبت خاطراتش یا مراسم بزرگداشت "آیت‌الله ابطحی" در دانشگاه امام‌صادق(ع) و این آخری دو شب قبل در حسینیه‌ای در خیابان ولیعصر(عج).

روزهای قبل هم اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه احمدی‌نژاد یک فهرست 150 نفره انتخاباتی برای تهران و شهرهای بزرگ تهیه کرده است و قرار بر این است که این فهرست را به‌صورت مرحله‌به‌مرحله پالایش کنند تا به تعداد نمایندگان موردنظر برای فهرست که 30نفر است، برسند. اگرچه یک منبع آگاه نزدیک به احمدی‌نژاد گفت: احمدی‌نژاد فعلا بازگشت به انتخابات را زود می‌داند و به‌ویژه برای مجلس هم برنامه خاصی ندارد و جلساتی که با یاران سابق برگزار می‌کند ربطی به انتخابات ندارد.
انتهای پیام/
برچسب ها: سیاسی ، باشگاه ، خبرنگاران ، عبدالهادی ، مادوک ، مالزی ، امام زمان ، مکتب اوانجلیس ، فو کو یا ما ، فیسبوک ، هویت شیعه ، العجلونی ، شیخ سلفی ، ازدواج ، ملک یمن ، پناهدگان ، مالزیایی ، بامبو ، قلاب ، بمب ، ائتلاف ، سعودی ، قطر ، عراق ، نوری المالکی ، زنان آواره ، فتوای شرعی ، یارانه ، مسکن مهر ، اصفهان ، اشتون ، ریعتمداری ، ظریف ، الطباطبایی ، نماینده سلفی ، پارلمان کویت ، صفا ، ترکیه ، جبهه النصره ، گروه تروریستی ، کان آتیلا ، احمدی نژاد ، کابل ، ریاست جمهوری ، چهره انتخاباتی ، فارس ، دانا ، رهبری ، علی مطهری ، رهروان ولایت ، روحانی ، سازمان ملل ، قاچاق ، سلاح ، ولانا ، مرسین ، ندای رومی ، چین ، پکن ، شانگهای ، آسوشیتدپرس ، کاترین اشتون ، نرگس محمدی ، یونیسف ، رویترز ، جنگ ، سوریه ، معمر قذافی ، لیبی ، ایوجین جاسانا ، مهدی ارضی ، الهام ، منصور ارضی ، محمد رضا حیاتی ، تلویزیون ، هاشمی رفسنجانی ، روزنامه ، وطن امروز ، ستاربهشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار