تلاش منافقین برای اخلال در اجلاس شورای حقوق بشر ژنو

منافقین تلاش کردند با ایجاد مزاحمت برای نمایندگان انجمن دفاع از قربانیان ترور در اجلاس شورای حقوق بشر ژنو اخلال ایجاد کنند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، عوامل منافقین که از شرکت انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیست و پنجمین اجلاس حقوق بشر به شدت عصبانی بودند در اخلال برای فعالیت‌های این انجمن در اجلاس ناکام ماندند.
 
عوامل این گروهک تروریستی که حدود 10 نفر بودند تلاش کردند با ایجاد سر و صدا و هیاهو برای نمایندگان انجمن دفاع از قربانیان تروریسم ایجاد مزاحمت کنند.
 
آنها قصد داشتند که اجازه ندهند نمایندگان انجمن صدای قربانیان ترور که بیش از 12 هزار نفر از آنها را قربانیان همین گروهک تروریستی تشکیل می‌دهند به استماع شرکت کننده‌های در اجلاس برسانند.
 
با این حال نمایندگان انجمن در دیدار و گفتگو با گزارشگران ویژه سازمان ملل، رئیس و معاونین اجلاس، نهادهای مدنی حاضر در اجلاس و حضور در پنل‌های حقوق بشری در ژنو، گزارشی مبسوط از مظلومیت قربانیان ترور و خانواده‌های انها و محکومیت تروریسم و رفتار ددمنشانه گروه‌های تروریستی از جمله گروهک تروریستی منافقین را با اسناد و مدارک تروریستی این گروه‌ها ارائه کردند.
 
شرکت انجمن در اجلاس حقوق بشر با این هدف صورت گرفت که از شان و منزلت قربانیان ترور در این عرصه حمایت نماید و عرصه را برای فریبکاری گروه‌های تروریستی هر چه بیشتر تنگ کند.

از جمله این گروه‌های تروریستی می‌توان به گروهک تروریستی منافقین اشاره کرد که تلاش می‌کند هر ساله با حضور در این اجلاس‌ها در کاهش موجه منفور خود در اذهان و افکار عمومی بکوشد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: منافقین ، اخلال ، شورای ، حقوق ، بشر ، ژنو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار