یک نویسنده:

فرهنگ از اقتصاد مهم‌تر است

"محمود حکیمی" گفت: فرهنگ از اقتصاد مهمتر است خوشحال می‌شوم اقتصاد را در کنار فرهنگ ارتقا دهیم و تلاش کنیم بیشتر به فرهنگ جامعه توجه کنیم بالا رفتن فرهنگ در اقتصاد نیز موثر است.

"محمود حکیمی"، نویسنده، در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ کتابخوانی در بین مردم گسترش پیدا کنند آنچه ما انتظار داریم افزایش کتابخوانی در بین افراد مسن است که خیلی کم کتاب می‌خوانند.

وی افزود: به گونه‌ای فرهنگ کتابخوانی را پیرامون فرهنگ اهل بیت بالا ببرند و با توجه به نزدیکی به برگزاری نمایشگاه کتاب این اتفاق می‌تواند به افزایش میزان مطالعه کمک کند.

این نویسنده ادامه داد: کتاب‌هایی که با موضوع کودک و نوجوان نگارش می‌یابد با استقبال زیادی روبرو می‌شود و بزرگسالان به مطالعه کتاب‌های تاریخی علاقه‌مند هستند بالا رفتن قیمت کاغذ در فرهنگ موثر است.

حکیمی تصریح کرد: فرهنگ از اقتصاد مهمتر است خوشحال می‌شوم اقتصاد را در کنار فرهنگ ارتقا دهیم و تلاش کنیم بیشتر به فرهنگ جامعه توجه کنیم بالا رفتن فرهنگ در اقتصاد نیز موثر است.

وی بیان کرد: اقتصاد هم در زندگی بسیار موثر است بسیاری از افراد که به کتاب‌های تاریخ اسلام و تشیع علاقه‌مندند علت مطالعه کم خود را افزایش قیمت کتاب عنوان می‌کنند.

این نویسنده عنوان کرد: به افزایش سطح اقتصاد در کنار ارتقای فرهنگ علاقه‌مند هستم برخی از کتاب‌هایی که در زمینه کودک و نوجوان منتشر می‌شود بخصوص آثار منتشر شده توسط حوزه علمیه بسیار ارزنده است.

 
انتهای‌پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار