آدم‌ربای مسلح شیراز در اصفهان دستگیر شد/ربودن ناموفق زن تنها

فردی که اقدام به آدمربایی مسلحانه یک زن در شهرستان شیراز استان فارس کرده بود توسط ماموران واحد گشت پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ خسروی رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران یکی از واحد‌های گشت پلیس هنگام گشت زنی در محور‌های منتهی به شهر اصفهان به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
 
وی افزود: در بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد راننده 32 ساله این خودرو به اتهام آدم‌ربایی مسلحانه تحت تعقیب مراجع قضایی استان فارس می‌باشد.
 
این مقام انتظامی عنوان داشت: متهم در تاریخ 7 اسفندماه سال گذشته در یکی از محله‌های شهر شیراز اقدام به سوار کردن یک مسافر زن کرده و در بین راه با تهدید اسلحه کلت کمری قصد ربودن وی را داشته که در نهایت این زن توانسته با هوشیاری خود از دست فرد آدمربا فرار کرده و با رساندن خود به یکی مراکز انتظامی از وی شکایت کند.
 
سرهنگ خسروی با بیان اینکه گشت‌های کمین و آشکار پلیس آگاهی استان تمامی متهمان و مجرمان فراری و تحت تعقیب را زیر نظر دارد عنوان داشت: متهم هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد، به عمل بزهکارانه خود اعتراف کرد که در نهایت پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان فارس انتقال گردید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
این وظیفه سازمان ترافیک شهری است که به تاکسی ها ی شهری اجازه سوار کردن مسافر بدهند و از مردم بخواهند سوار بر خودروی شخصی نشوند
آخرین اخبار