مدير فناوري اطلاعات و ارتباطات شركت ملي نفت ايران:

مكانيزه كردن فرآيندهاي مديريت پروژه هاي پژوهشي در وزارت نفت

معاونت پژوهش و فناوري وزارت نفت به منظور هماهنگ سازي، كارآمد سازي و نظارت بر فرآيندهاي پيشنهاد پروژه، عقد قرارداد، اختصاص منابع و استفاده از نتايج پروژه اقدام به تدوين نظام جامع راهبري پژوهش و فناوري وزارت نفت كرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، احمد تولايي مدير فناوري اطلاعات و ارتباطات شركت ملي نفت ايران در همايش بهره برداري از سامانه مكانيزه يكپارچه نظام پژوهش و فناوري وزارت نفت كه صبح امروز (25 فروردين ماه) برگزار شد، با بيان اين مطلب گفت: معاونت پژوهش و فناوري وزارت نفت به منظور هماهنگ سازي، كارآمد سازي و نظارت بر فرآيندهاي پيشنهاد پروژه، عقد قرارداد، اختصاص منابع و استفاده از نتايج پروژه اقدام به تدوين نظام جامع راهبري پژوهش و فناوري وزارت نفت كرده است.

تولايي يادآورشد: مكانيزه كردن فرآيندهاي مربوط به تعريف و تصويب طرح‌ها و پروژه‌هاي پژوهش و فناوري صنعت نفت (جاري و آتي) در چارچوب تعاريف، مفاهيم و الزامات مندرج در نظامنامه پژوهش و فناوري و هدايت و همچنين كنترل و نظارت هوشمند از اهداف عملياتي سازي سامانه يادشده در سطح صنعت نفت است.

تولايي با تاكيد بر اين كه وزارت نفت مكلف است گزارش هاي مربوط به پروژه هاي پژوهش و فناوري را به صورت دوره اي به شوراي عطف و معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري ارايه دهد، افزود: با توجه به هماهنگي هاي وزارت نفت و شوراهاي عطف و معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري قرار شده تا از اين پس گزارش هاي مربوط به پروژه هاي پژوهش و فناوري صنعت نفت به صورت سيستمي ازطريق سامانه (PMIS) به سامانه هاي دو شوراي يادشده، ارجاع داده شود.

تولايي هدف اصلي مكانيزاسيون را توسعه سيستم ها و فرآيندهاي الكترونيكي كه امكان پوشش كامل نيازمندي هاي نرم افزاري نظامنامه را دارد، اعلام كرد.

معاون پژوهش و فناوري وزارت نفت نيز در پانل تخصصي كه در اين همايش برگزار شد، مهمترين ويژگي اين سامانه يكپارچه نظام پژوهش و فناوري صنعت نفت را ايجاد شفافيت در اطلاعات، به حداقل رسيدن هزينه ها و بالارفتن سرعت كار عنوان كرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار