ابوالقاسم پور: دایی یک تنه پرسپولیس را از حاشیه‌ها نجات داد / افشای قرارداد بازیکنان به کسی مربوط نیست

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: باید اعلام کنم عملکرد دایی بسیار خوب بوده است و یک تنه به مبارزه با حواشی پرسپولیس رفت و این تیم را از حاشیه‌ها نجات داد.

بهنام ابوالقاسم‌پور در خصوص وضعیت باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باید یادآوری کنم که تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به حاشیه‌های فراوانی که سر راه این تیم قرار داشت به لحاظ نتیجه بهترین عملکرد را از خود به جای گذاشت و با کسب نایب قهرمانی و عنوان بهترین تیم لیگ از جهت آمار توانست نمره خوب و قابل قبولی کسب کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: پرسپولیس در فصل با حاشیه‌های فراوانی دست و پنجه نرم کرد که اگر هر تیم دیگری در معرض چنین حاشیه هایی قرار می‌گرفت بطور قطع جایگاهش در قعر جدول رقابت‌های لیگ برتر بود.

ابوالقاسم‌پور درمورد عملکرد علی دایی تصریح کرد: علی دایی مرد روزهای پر تنش و حساس است و یک تنه با ارائه کار مدیریتی و فنی به مبارزه به حواشی اطراف پرسپولیس رفت و جای تقدیر دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال کشورمان با اشاره به بحث خصوصی‌سازی پرسپولیس هم عنوان کرد: اگر کل تیم‌های لیگ و همه مسابقات در اختیار بخش خصوصی قرار گیرند بطور حتم به پیشرفت ورزش در همه ابعاد می‌انجامد زیرا در این صورت بخش خصوصی در آمد باشگاه‌ها را تأمین کرده و در راستای توسعه ورزش هزینه می‌کند. به نظر من باید هرچه زودتر وضعیت خصوصی‌سازی تیم مشخص شود.

وی اضافه کرد: بطور قطع در صورت خصوصی‌سازی می‌توان در سال آینده شاهد موفقیت تیم پرسپولیس با عنوان قهرمانی در لیگ و حضور پر قدرت در جام باشگاه‌های آسیا باشیم.

ابوالقاسم‌پور در مورد افشای قرار داد بازیکنان پرسپولیس در رسانه‌ها تاکید کرد: البته باید گفت که افشای قراردادها کار غیراخلاقی بود در واقع شفاف‌سازی به کسی ارتباطی ندارد و الان عموم مردم از انعقاد قرار داد بازیکن‌ها مطلع هستند و به نظر من کار بسیار نادرستی بود که از رسانه ملی عنوان شد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: این کار چندان جالب نیست که لیست قراردادها را در اختیار مردم قرار می‌دهند زیرا هیچ جای دنیا چنین کاری را انجام نمی‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که در نهایت تیم پرسپولیس در لیگ آینده با کسب قهرمانی وحضور مقتدرانه در جام باشگاه‌های آسیا ضمن موفقیت برای ایران دل هواداران را شاد کند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: افشاء ، قرارداد ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار