درخشان: بازی‌های بی‌کیفیت داخلی، ما را از فوتبال آسیا دور کرده است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: ما باید این را بپذیریم که فوتبالمان رشد نمی‌کند وهمچنان در حالی در جا زدن هستیم ومتوجه این نیستیم که فاصله‌مان با فوتبال آسیا زیاد شده است.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سه شنبه برای سپاهان روز خوبی بود و همه چیز جفت و جور بود و تمام بازیکنانش شاد و با نشاط بازی کردند و در آخر توانستند به نتیجه وی که از تیم سپاهان انتظار می‌رفت برسد.

وی ادامه داد: در رابطه با تیم تراکتورسازی که بازی را واگذار کرد باید گفت: این تیم ضربه‌ی بازیکنانش که در ابتدای بازی اخراج شد را خورد.

وی افزود: بازیکنان ما به دلیل اینکه در بازی‌های داخلی خود خطایی که می‌کنند با کارت جریمه نمی‌شوند، فکر می‌کنند که در بازی‌های خارج از ایران هم همین طور است و به راحتی بر روی بازیکنی که درحال حمله است خطا می‌کنند و در آخر نتیجه‌اش اخراج می‌شود درخشان اظهار داشت: اخراج بازیکن تراکتور باعث شد شیرازه‌ِ تیم به هم بخورد البته باید توجه داشت که الاتحاد، تیم خیلی خوب و بازیکنان قوی دارد .

وی خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که فوتبال ما رشد نمی‌کند و در حال درجا زدن است و متوجه نیستم که با بازی‌های بی‌کیفیتی که در داخل انجام می‌دهیم با فوتبال آسیا فاصله پیدا کرده‌ایم.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: تیم‌های ایران با پیروزی در مقابل تیم‌های عمارتی فکر می‌کنند کار مهمی انجام داده‌اند، در صورتی که فوتبال آسیا یعین تیم های کره ، ژاپن،عربستان واسترالیا است و باید درمقابل این تیمها حرفی برای گفتن داشته باشیم.



وی در ادامه گفت: با این شرایط نتیجه نگرفتن در مقابل تیم های عربستانی را می‌توانیم با بالا بردن کیفیت بازی‌های داخلی خود بهبود ببخشیم.

وی در خصوص اردوی تیم ملی آفریقا گفت: اردو برای تیم ملی زمانی می‌تواند مفید باشد که همه بازیکنان دراختیار تیم ملی باشند.

پیشکسوت پرسپولیس اظهارداشت: دراختیار داشتن بازیکنان اصلی و کلیدی حق طبیعی تیمهایی است که بازی‌های برون مرزی دارند زیرا تیمها برای این بازی‌ها هزینه کرده و دنبال فرصتی هستند تا بتوانند در آسیا خودی نشان دهند.

وی افزود: همچنین باید به تیم ملی هم حق داد که بخواهد برای آماده سازی بازیکنان برای جام جهانی تمامی افرادش را در اختیار داشته باشد.

وی اضافه کرد: این ناهماهنگی‌ها که میان باشگاه‌ها و فدراسیون است باعث شد که تیم‌ ملی با تعداد کم به اردو برود اما در آخر حق را باید به هر دو یعنی هم فدراسیون و هم باشگاه‌ها داد.

وی درخصوص بازی استقلال و فولاد که امروز در مقابل دو تیم الشباب امارات و الجیش قطر دارند گفت: بازی برای استقلال نسبت به فولاد سخت‌تر است، زیرا چند بازیکن کلیدی استقلال در ترکیب حضور ندارند و همچنین ازلحاظ روحی در شرایط خوبی نیستند و الشباب امارات حریف راحتی برای استقلال نخواهد بود اما تیم فولاد با توجه به اینکه قهرمان لیگ برتر شده است از لحاظ روحی بهتر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار