قائم مقام شرکت عمران پردیس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"مسکن مهر پردیس" در بهار افتتاحی ندارد/ تکمیل واحدها در گرو تکمیل آورده متقاضیان

ولی‌پور گفت: در فصل بهار هیچ پروژه‌ای برای تحویل نداریم اما بخش عظیمی از واحدها در تابستان با تکمیل آورده متقاضیان و با همکاری وزارت نیرو در تابستان به بهره‌برداری می‌رسد.

حسن ولی‌پور قائم مقام شرکت عمران پردیس در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه پروژه مسکن مهر پردیس دولتی نیست و توسط درآمدهای مردم ساخته می‌شود، گفت: ما به نمایندگی از مردم مسکن مهر پردیس را مدیریت می‌کنیم و با استفاده از آورده‌های متقاضیان این پروژه را تکمیل می‌کنیم.
 
وی در ادامه افزود: تا جایی که ممکن است از محل اعتبارات خودمان و تحاتر زمین‌های خودمان کارهای زیربنایی و روبنایی این پروژه را انجام می‌دهیم.
 
ولی‌پور در ادامه تصریح کرد: تا جایی که ممکن است، سعی می‌کنیم از محل اعتبارات خودمان بخشی از هزینه‌های این پروژه را کاهش دهیم ولی متقاضیان هم باید برای آماده‌سازی این پروژه‌ها آورده‌شان را تکمیل کنند.
 
***تحویل واحدهای مسکن مهر در گرو همکاری وزارت نیرو
 
قائم مقام شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه اگر پرداختی از سوی متقاضیان صورت نگیرد پروژه‌ها هیچ پیشرفتی نخواهد کرد، گفت: شرکت عمران پردیس اجازه دریافت هیچ پولی را از ارگان دولتی یا خصوصی ندارد، بنابراین باید متقاضیان هر چه سریعتر آورده خودشان را تکمیل کنند.
 
ولی‌پور با بیان اینکه 80 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است، گفت: تاکنون 9000 واحد از این تعداد افتتاح شده و به متقاضیان اعلام آمادگی برای تحویل کرده‌ایم.
 
وی در ادامه اظهار داشت: در فصل بهار هیچ واحدی برای تحویل نداریم.
 
ولی‌پور با اشاره به اینکه ساخت بخش عظیمی از واحدها در تابستان به اتمام می‌رسد، گفت: در صورتی که وزارت نیرو اقدامات زیربنایی از جمله آب و برق را تکمیل کند این واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
 
وی در ادامه یادآور شد: نیمی از واحدها در پردیس تا چند ماه آینده به اتمام می‌رسد در صورتی که وزارت نیرو با ما همکاری کند این واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در مسکن مهر پردیس هیچ تعاونی وجود ندارد و این پروژه با مشکل تعاونی درگیر نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار