فرمانده دانشگاه جنگ آجا:

دانشجویان ما در دانشگاه حضور شهید را حس کنند

فرمانده دانشگاه جنگ ارتش گفت: پاسخ من به عنوان یک نظامی به نسل جدید دانشجویانی که در نیروهای مسلح حضور دارند و جنگ را ندیده‌اند این است که اکنون نیاز است تا دانشجویان ما در دانشگاه حضور شهید را حس کنند و در چنین محیط‌هایی قرار گیرند.

امیر سرتیپ دوم "حسین ولی‌وند زمانی" فرمانده دانشگاه جنگ آجا در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره شهیدان مفقود دفاع مقدس اظهار داشت: اکنون شماری از شهیدان ما مفقود هستند و ما منتظر هستیم تا تکلیف هویت آنان مشخص شود اما با توجه به این که هنوز تکلیف شهیدان گمنام ما مشخص نیست و پیکر بسیاری از آنان هنوز پیدا نشده و مفقود است؛ بر این اساس پس از این که پرونده آزادگان بسته شد جستجو برای یافتن پیکر شهیدان گمنام آغاز شده و در دست انجام قرار گرفته است.
 
وی درباره احراز هویت شهیدان گمنام افزود: اگر نشانی از شهیدان گمنام پیدا شود همراه با اطلاعاتی که از آنان به دست آمده نشانی‌دار می‌شوند.
 
امیر "ولی‌وند زمانی" با اشاره به شیوه نشانی‌دار شدن شهیدان گمنام تصریح کرد: طرحی که اکنون سردار باقرزاده برای احراز هویت شهیدان گمنام پیش‌بینی و تأیید کرده‌اند این است که اکنون این امکان ایجاد شده تا در صورتی که هویت شهید گمنامی پس از تدفین مشخص شود به موطن اصلی خود برگردد.  
 
فرمانده دانشگاه جنگ آجا درباره نیاز نسل کنونی دانشجویان این دانشگاه به آشنایی با نسل جنگ و دفاع مقدس خاطر نشان کرد: پاسخ من به عنوان یک نظامی به نسل جدید دانشجویانی که در نیروهای مسلح حضور دارند و جنگ را ندیده‌اند این است که اکنون نیاز است تا دانشجویان ما در دانشگاه حضور شهید را حس کنند و در چنین محیط‌هایی قرار گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار