همایش تجلیل از پدران شهدا برگزار شد

همایش تجلیل از پدران شهدا با حضور حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و حجت‌الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور دیروز عصر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ‌در همایش تجلیل از پدران شهدا که با حضور حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و حجت الاسلام شهیدی، معاون رئیس جمهور روز گذشته برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اعلام این مطلب که جلسه بسیار باشکوهی در این جلسه پدران شهیدی هستند که حاصل عمر خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند و هر یک، یک یا چند شهید را نثار کشور عزیزمان نموده‌اند که در مقابل این عزیزان احساس عجز می‌نماییم.
 
رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: از برنامه‌های ثابت مقام معظم رهبری دیدار با خانواده‌های شهدا می‌باشد و این سنت حسنه را همیشه داشته‌ام.
 
حجت‌الاسلام محمدی تأکید کرد: فرزندان شهید شما پدران آسمانی برای ما ارزشمند هستند چرا که امروز همین فرزندان انقلاب دستاوردهای دفاعی مهم را اختراع می‌کنند.
 
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران ضمن خیر مقدم خدمت مهمانی که بوی امام و رهبرمان در آن است، ادامه داد: از زمانی که به عنوان نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید در بنیاد مشغول به  کار شدم مقام معظم رهبری رهنمود داشتند که فرهنگ ایثار و شهادت را پر رنگ نمایید.
 
وی افزود: بر مبنای دستور ایشان شروع به دیدار با خانواده شهد‌ا نمودیم و در رابطه با نشر فرهنگ ایثار و شهادت گام‌هایی برداشته شد.  
 
معاون رئیس جمهور گفت: در حدود 7 ماهی که در بنیاد هستیم به طور محسوس درک کردیم که برای فرهنگ ایثار و شهادت گام‌هایی برداشته شده است.‌
 
وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری سفارش کردند به دیدار خانواده شهدا و ایثارگران بروید و بدانید که ما مدیون این عزیزان هستیم.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از 22 بهمن تا 22 بهمن سال 92 به مناسبت روز شهید در طرح سپاس از 34 هزار خانواده شهید دیدار داشته‌ایم.
 
گفتنی است؛ در این مراسم بازیگر تلویزیون و سینما آقای فقیهی خاطراتی از ایفای نقش پدر شهید بازگو کرد و در پایان با حضور حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی و حجت‌الاسلام شهیدی از پدران شهید جهان‌آرا، جندقیان، آزادی‌خواه و ‌ترکمانی قدردانی و تجلیل شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، تجلیل ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار