مطرح شدن نظریه ای درباره "معمای سفر ام اچ 370" مالزی

هواپیمای ناپدید شده مالزی در رزمایش مشترک آمریکا و تایلند سرنگون شده است!

نویسنده کتاب "معمای سفر ام اچ 370" گفته است نیروهای آمریکایی وتایلندی به اشتباه در جریان رزمایش خود در دریای جنوبی چین، هواپیمای مالزی را سرنگون کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ کتاب جدیدی در لندن پایتخت انگلیس منتشر شده است که نظریه جدیدی را پیرامون ناپدید شدن هواپیمای مالزیایی مطرح کرده است.بر اساس این نظریه این هواپیما در جریان رزمایش های مشترک آمریکا و تایلند در دریای جنوبی چین سرنگون شده است.

"نایگل کوترون" نویسنده آمریکایی در کتاب جدید خود با عنوان "معمای سفر ام اچ 370" آیالات متحده آمریکا و تایلند را به طور مستقیم متهم کرده است که اشتباها این هواپیما را سرنگون کرده اند.

روزنامه "سیدنی هرالد" استرالیا گزارش داد، این نویسنده نظریه ای را مطرح کرده، که مفاد آن این گونه است،"این هواپیما اشتباها توسط نیروهای آمریکایی و تایلندی در جریان رزمایش مشترک آنها در دریای جنوبی چین سرنگون شده است.

نویسنده این کتاب پا را فراتر گذاشته است.وی معتقد است عملیات جستجو عمدا در مکان دیگری انجام شد تا بدین گونه افکار گمراه شده و حقیقت پنهان بماند.

این نویسنده به نقل از کسانی که "شاهدان عینی" نامیده است می گوید:«آنها هواپیمایی آتش گرفته را دیده اند که در خلیج تایلند سرنگون شده است و گمان می رود که این هواپیما همان هواپیمای مالزیایی باشد که هدف گلوله قرار گرفته است».

این نویسنده پیدا نشدن لاشه هواپیما در دریای جنوبی چین در جریان عملیات جستجو را "امری مشکوک" قلمداد کرده است.

این نویسنده در روزهای اول مطرح کردن نظریه خود با انتقاداتی مواجه شد به گونه ای که همسر یکی از قربانیان حادثه وی را "نویسنده بی تجربه" قلمداد کرد.وی گفته است که کسی تاکنون حقیقت این حادثه را کشف نکرده است، پس چگونه یک نویسنده کتابی درباره آن تالیف کرده است؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار