جشن تولد دوسالگی پایش با حضور مدیر شبکه یک

برنامه گفتگو محور پایش از ایستگاه دوم عبور کرد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک، مهدی فرجی مدیر شبکه که شب گذشته در برنامه پایش حضور یافت گفت: تاکنون90 درصد برنامه پایش را دیده ام.

برنامه پایش در 24 اردیبهشت ماه سال 91  با رویکرد بررسی مسائل اقتصادی کشور کار خود را آغاز کرد و به علت بررسی مسائل اقتصادی به زبان کاربردی و قابل درک برای مخاطبان، به برنامه ای تاثیر گذار در رسانه ملی تبدیل شده است. از جمله موضوعاتی که تاکنون برنامه پایش به آنها پرداخته است می توان به مسئله اشتغال، تورم، نقدینگی، قیمت گذاری خودرو، مسکن، نرخ ارز اشاره کرد که با حضور فعالان اقتصادی کشور بررسی شد.

در برنامه پایش 28 اردیبهشت ماه 93 با حضور مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما، سید امیر سیاح مدیرگروه اقتصاد، محمدرضا پورحسن، مدیر روابط عمومی، مصداقی مدیر پخش شبکه یک و سایر عوامل برنامه، جشن دو سالگی پایش در فضایی صمیمی و دوستانه برگزار شد. در این برنامه همچنین یادی از مهمان ها، کار آفرنان و قهرمان های هفته در برنامه های گذشته شد.

افتتاح رسمی شبکه اجتماعی پایش


 مهدی فرجی، مدیر شبکه یک سیما ضمن حضور در برنامه پایش و راه اندازی رسمی شبکه اجتماعی پایش در تاریخ 28 اردیبهشت ماه به برخی از سوالات بینندگان پاسخ داد و در مورد برنامه پایش گفت: برنامه پایش در حال حاضر در حوزه اقتصاد موفق ترین و موثرترین برنامه در سازمان صدا و سیما است.

حتی در بسیاری از موارد توانسته است راهکارهای خوبی تصمیم گیرندگان بدهد. پایش در مورد مسائل اقتصادی حرفهای خوبی میزند هر چند که با چالشهایی نیز رو به رو است زیرا گاهی مسئولین تمایل ندارند در برنامه شرکت کنند به همین دلیل در برخی موارد پایش نمی تواند به نیازهای اقتصادی جواب بدهد.

مدیر شبکه یک سیما گفت: اگر از مسئولین شفاف تر سوال شود بهتر است البته اگر فضای نقد پذیری در بین مسئولین بیشتر شود. سپس مهدی فرجی ضمن تقدیر از عوامل برنامه و اهدای لوح آرزوی موفقیت روز افزون برای آنها داشت.

مدیر شبکه یک گفت: پایش برنامه موفقی است اما تا رسیدن به حد مطلوب فاصله دارد هر چند عملکرد آن سیر صعودی و رو به رشد دارد و با تکیه بر پشتوانه تحقیقاتی و پژوهشی محکم خود توانسته گامهای هدفمندی بردارد.

 مهدی فرجی تاکید کرد: برنامه برای ماندگاری و موفقیت خود باید روز به روز ضریب نفود خود را بین مردم جامعه بیشتر کند، گزارشهای مردمی بیشتر شود و از حوزه های اقتصادی کشور گزارشهای ویژه ای تهیه شود تا برنامه به روز باشد.

 بدون شعار زدگی  


مدیرگروه اقتصاد شبکه یک نیز در حاشیه جشن دوسالگی پایش افزود: با هم اندیشی تیم اتاق فکر برنامه، خوشبختانه در 2 سال گذشته بدون شعار زدگی سعی کردیم در مسیر اهداف برنامه حرکت کنیم.

 سید امیر سیاح گفت: با این که برنامه اقتصادی است تلاش شده تا برنامه خشک و کسل‌کننده نباشد. وی افزود: پایش پل ارتباطی بین مسئولان اقتصادی و مردم است و در بخش معرفی کار آفرین های برتر هم می کوشیم تا تجربه های  افراد موفق را به هموطنان منتقل کنیم. مدیر گروه اقتصاد شبکه یک معتقد است فقط ورزش مورد توجه مردم نیست اگر در مورد جیب مردم ونیازهای معیشتی اطلاعات علمی و عامه فهم به مخاطب داده شود، برنامه پر بیننده خواهد شد. ور ابراز امیدواری کرد به جایی برسیم که مسئولین نتوانند به دعوت برنامه پایش جواب رد بدهند.

پایش، برنامه ای مردمی

بگفته تهیه کننده برنامه پایش، هدف برنامه اشتغالزایی، کار آفرینی و ایجاد انگیزه در جوانان است و این برنامه توانسته است درلایه های مختلف اجتماع تاثیر بگذارد و موضوعات آن به رفتار اجتماعی نیز تبدیل شده است.

محسن تربیت دوست با بیان اینکه قشر جوان و پویا جامعه بیننده برنامه هستند افزود: پایش برنامه ای مردمی است و همواره منتظر پیشنهادها و انتقادهای سازه مخاطبان برنامه هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، یک ، ایستگاه ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم صالحی
۱۷:۳۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام و تشکر از تمامی کسانی که برای تهیه برنامه بایش تلاش می کنند.تنها انتقاد من نسبت به ساعت بخش آن است باز اگر بجای روز یکشنبه روز 5شنبه بخش میشد خیلی بیننده های بیشتری از این برنامه میتوانستند اطلاعات کسب کنند.باز هم ممنون وخسته نباشید