سوءاستفاده از زندانیان مبتلا به بیماری‌های روانی در زندان آمریکا/ ریختن آب جوش بر روی یک بیمار روانی

بنابر گزارش روان‌شناسان زندان میامی آمریکا، بسیاری از زندانیان مبتلا به بیماری‌های روانی مورد آزار و سوءاستفاده نگهبانان قرار می‌گیرند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛  طبق گزارشی که توسط یکی از روان‌شناسان زندان میامی منتشر شده است، بسیاری از کارمندان و نگهبانان این زندان، زندانیان مبتلا به بیماری‌های روانی را مورد سوءاستفاده و آزار و اذیت قرار می‌دهند.

جورج مالینکروت، که قبلا به عنوان روانپزشک در این زندان مشغول به کار بوده است، از جنایاتی حکایت می‌کند که در طول فعالیتش شاهد آنها بوده است. به گفته مالینکروت، "2 سال پیش، نگهبانان این زندان یک مرد 50 ساله به نام دارن رینی را که مبتلا به افسردگی شدید بود، در یک حمام انفرادی حبس کردند و به مدت 4 ساعت مداوم آب جوش روی او ریختند. مرد بیچاره بعد از چند روز بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داد."

به گفته او، این تنها گوشه کوچکی از آزاری است که نگهبانان این زندان به بیمارهای روانی که تعادل رفتاری ندارند، می‌رسانند. مالینکروت طی مقاله‌ای که در یکی از مجلات میامی منتشر کرده است اینگونه می‌نویسد، "زندانیان روانی به طور مداوم مورد آزار، شکنجه، و سوءاستفاده قرار میگیرند". او با اظهار تاسف از وضع موجود، خواهان برخورد هرچه سریعتر مسئولین با اینگونه وحشی‌گری‌ها شد.



انتهای پیام/
برچسب ها: زندان ، میامی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار