معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان خبر داد

حرکت هرم دانشجویی به سمت دانشجویان دختر

رضایی گفت: هرم دانشجویی ما به سمت دانشجویان دختر حرکت کرده و توجه ویژه به مسئله‌ سلامتی آنها از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران،‌ دکتر ریاضی، معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در حاشیه‌ دومین گردهمایی روسای بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی گفت: موضوعی که ما در دانشگاه‌ها با آن درگیر هستیم، مسائل پیچیده‌ی جوانان است، اگرچه آمارها نشان می‌دهد که جمعیت دانشجویان ما به لحاظ مسائل روانی جسمی نسبت به شاخص‌های کلی وضعیت بهتری دارد اما ما مسئولیت سلامت روانی و جسمانی مدیران نسل آینده را بر عهده داریم.

وی افزود: هرم دانشجویی ما به سمت دختران دانشجو حرکت کرده و توجه ویژه به مسئله‌ی سلامتی آن‌ها از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: دانشجویان دختر که در جامعه به فقر حرکتی دچار هستند، این مسئله در دانشگاه نیز وجود دارد و توجه مراکز بهداشت به این موضوع از اولویت‌های این دوره است.

ریاضی خاطرنشان کرد: برای حل این موضوع ما باید با صندوق رفاه بخش تربیت بدنی و دانشگاه‌ها وارد گفتگو شویم و بخش اعتبارات را تا پایان سال در اولویت قرار دهیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار