اعلام اسامی داوران مسابقات روز سه شنبه و چهار شنبه

فیفا اسامی داوران دیدارهای روز سه شنبه و چهار شنبه در گروه هایD وC را اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛‌بنابر اعلام فیفا  "پدرو پروئنکا" از پرتغال دیدار تیم های ژاپن – کلمبیا را سوت خواهد زد. پس از قضاوت مسابقه کامرون –کرواسی این دومین دیداری است که این داور 43 ساله سوت می زند. او پیش از این دیدار مرحله پلی آف جام جهانی 2014 برزیل بین یونان و رومانی را نیز قضاوت کرده بود.

کارلوس ورا داور اکوادوری یک روز قبل از 38 سالگی اش دیدار یونان- ساحل عاج را قضاوت می کند. او قبل از این مسابقه ایران- نیجریه را در همین رقابت ها سوت زده بود.

از گروه   D ایتالیا و اروگوئه که هر دو شانس صعود دارند در دیداری حساس رو در روی هم قرار می گیرند و مارکو رودریگز مکزیکی این مسابقه مهم را قضاوت خواهد کرد. رودریگز 40 ساله در جام جهانی امسال بازی بلژیک الجزایر را نیز سوت زده بود. این سومین جام جهانی است که رودریگز در آن حضور دارد. او در جام های جهنی 2010 افریقای چنوبی  دو مسابقه و در سال 2006 نیز دو مسابقه را قضاوت کرده بود.

دیدار تیم های کاستاریکا – انگلیس را جمال حیمودی الجزایری قضاوت خواهد کرد. این داور 43 ساله دیدار تیم های هلند و استرالیا را نیز قضاوت کرده بود. او در سال 2013 در جام کنفدراسیون ها و در سال 2012 نیز در جام باشگاه های جهان قضاوت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار