قاسم عطا در کنفرانس خبری در بغداد؛

دستگیری شماری از تروریست‌ها پيش از نفوذ به کربلا / کشته‌شدن مسئول نظامی داعش در شمال تکريت

شبکه العراقیه خبری فوری اعلام کرد قاسم عطا سخنگوی ارتش عراق در کنفرانس خبری در بغداد گفت دهها تروریست تکفیری-بعثی در منطقه الجلام در سامرا به هلاکت رسیده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العراقیه، این شبکه در خبری فوری اعلام کرد قاسم عطا سخنگوی ارتش عراق در کنفرانس خبری در بغداد گفت دهها تروریست تکفیری-بعثی در منطقه الجلام در سامرا به هلاکت رسیده‌اند.

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق همچنین از کشته شدن مسئول نظامی گروهک تروریستی تکفیری-بعثی به نام "ابو عبدالهادی" در شمال تکریت خبر داد.

وی گفت فرماندهان تروریست‌ها شبانه از شهر تکریت گریخته‌اند.

قاسم عطا همچنین تصریح کرد تروریست‌های تکفیری کشته‌های خود را بر اثر حملات هوایی ارتش، در کاخها پنهان می‌کنند تا از تضعیف روحیه اعضای گروههای تروریستی جلوگیری کنند.

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق افزود ظرف بیست و چهار ساعت گذشته 125 نفر از اعضای گروهک تروریستی در تکریت کشته شده‌اند و 57 دستگاه خودروی آنان نیز منهدم شده است.

عطا در کنفرانس خبری خود اعلام کرد: نیروهای امنیتی عراق شماری از اعضای گروهک تروریستی مستقر در عراق را که در داخل جعبه‌های بزرگ کارتونی و در حالی که قصد داشتند به کربلا وارد شوند در یک پست بازرسی در مرزهای کربلا شناسایی و دستگیر کرده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار