ترفندهای شبانه؛

حذف خودکار تاريخچه فايرفاکس پس از بستن مرورگر

اگر از يک رايانه اشتراکي با افراد ديگر استفاده مي کنيد و نگران حفظ امنيت حريم خصوصي اطلاعات خود هستيد به شما پيشنهاد مي کنيم در گام اول تاريخچه مرورگر خود را پاک کنيد زيرا با وجود اين ويژگي، تمام جست وجوهاي اينترنتي شما قابل دسترس است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  ترفندي که امروز آموزش مي دهيم، حذف شدن خودکار تاريخچه مرورگر فايرفاکس پس از هربار بسته شدن مرورگر است تا ديگر هر باربه پاک کردن دستي آن ها نيازي نباشد.

براي اين کار ابتدا مرورگر را باز و از منوي Firefox روي Options کليک کنيد؛ سپس در پنجره تنظيمات مرورگر، به قسمت Privacy برويد و از قسمت History، گزينه Firefox will را روي Use custom settings for history تنظيم کنيد.

حال خواهيد ديد که گزينه هايي به نمايش گذاشته مي شود که با استفاده از آن ها مي توانيد تنظيم کنيد که مرورگر چه مواردي را براي هميشه ذخيره کند و چه مواردي را در کل ذخيره نکند.

 حال براي اين که مرورگر تاريخچه را ذخيره کند، اما پس از بسته شدن مرورگر به طور خودکار آن را پاک کند، تيک گزينه Clear history when Firefox closes را بزنيد و سپس روي دکمه Settings مقابل آن کليک کنيد. در پنجره جديد مي توانيد تنظيم کنيد که اين تاريخچه شامل چه مواردي باشد. در آخر با OK کردن پنجره هاي باز،  تنظيمات ذخيره خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار