همه آدم های داستان عاقبت به خیر نمی شوند

مسعود آب پرور که کارگردانی سریال پلیسی- اجتماعی "زخم" را برعهده دارد، درباره نحوه طرح گره ها در داستان این اثر گفت: اپیزودها به گونه ای پیش نمی رود که همه آدم ها الزاما عاقبت به خیر شوند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، مسعود آب پرور کارگردان مجموعه تلویزیونی "زخم" به نحوه طرح گره ها در داستان این سریال اشاره کرد و گفت: تمامی گره های داستان در پایان قصه ها باز می شوند اما قصه جوری پیش نمی رود که همه آدم ها الزاما عاقبت به خیر شوند. بلکه گاهی قصه ها با یک سوال به پایان می رسند.
 
وی درباره تعداد اپیزودهای نوشته شده سریال بیان کرد: قصه به طور کامل نوشته شده اند اما در مرحله اصلاح و بازنویسی توسط خود نویسنده هستند.
 
کارگردان دو گانه "هوش سیاه" در پایان مراحل تصویربرداری سکانس های خیابانی سریال طی روزهای اخیر اشاره کرد.

سریال زخم کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و دارای 13 قسمت 45 دقیقه‌ای است. این سریال داستان زنانی است که به عنوان مشاور در نیروی انتظامی مشغول به کار هستند.

 بدین ترتیب سروان الهام پویا با بازی لیلا اوتادی فردی دانش آموخته دانشکده افسری به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری 132 مشغول به کار می‌شود. او به خاطر انتخاب چنین شغلی با پدرش دچار مشکل است و حالا در مواجهه با چالش های اجتماعی درگیر معضلات بزرگتری نیز می‌شود.

همایون ارشادی، محمد صادقی، برزو ارجمند، امیر نوری بازیگران اصلی این سریال هستند.

تصویربرداری اپیزود اول این سریال به نویسندگی سید سعید رحمانی و کارگردانی مسعود آب پرور حدود 30 روز به طول انجامیده و به پایان رسیده است و گروه ضبط اپیزود دوم مجموعه را مدتی است آغاز کرده اند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.