طی نامه‌ای صورت گرفت

قدردانی مردم لرستان از "فتح‌اله حسینی" به دلیل تلاش برای بهبود معیشت بسیجیان + متن نامه

مردم استان لرستان طی نامه‌ای از پیگیری‌های مستمر نماینده قصرشیرین در مورد بهبود وضع معیشت بسیجیان دوران هشت سال دفاع مقدس قدردانی کردند.

به گزارش حوزه پارلمان  باشگاه خبرنگاران، در راستای پیگیری‌های مستمر فتح‌اله حسینی در مورد بهبود وضع معیشت بسیجیان دوران هشت سال دفاع مقدس، مردم استان لرستان طی نامه‌ای از وی قدردانی کردند. 

متن نامه بدین شرح است :
 
بسمه تعالی
 
هر جا وظیفه باشد، انسان بسیجی در میدان آن وظیفه حاضر است.(مقام معظم رهبری)
 
محضر مبارک نماینده محترم ملت در کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی برادر ارجمند جناب آقای دکتر فتح‌اله حسینی نماینده زحمتکش مردم شریف قصرشیرین،سرپل ذهاب گیلانغرب .
 
امروزه اندیشه و حیات فکری بسیجیان بیش ازهر زمان دیگر سرشار از حق‌شناسی، حق‌پرستی، عشق به اصول جاوید و فرهنگ‌ساز جهاد و شهادت است.
 
این اسطوره‌های مستحکم بصیرت با تأسی از فرهنگ ناب عاشورا در پیچ و تاب رخدادها همچون فولادی آبدیده، پاسداری و صیانت از حریم مقدس انقلاب و ولایت را باتمام جان و توان خویش به تعبیر نشسته و با تکیه بر سنت پاک نبوی و سیره مشعشع علوی همچنان بر عهد و پیمان خویش ایستاده است.
 
و اما در راستای پیگیری‌های مستمر و مجدانه رئیس و هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و بخصوص شخص جناب آقای دکتر فتح‌اله حسینی نماینده معزز مردم فهیم قصرشیرین،سرپل‌ذهاب گیلان‌غرب درخصوص بهبود وضع معیشت بسیجیان دوران هشت سال دفاع مقدس و اهتمام در تبدیل تغییر روند مساعدت‌های معیشتی به مستمری، قاطبه بسیجیان برخود فرض میدانند که از شما به جهت تمام تلاش، زحمات و چاره‌اندیشی‌های دلسوزانه نهایت سپاس، تقدیر و تشکر را به جای آورد .

امید اینکه خداوند سبحان به شما نمایندگان زحمتکش درکمیسیون امنیت ملی و امور خارجی در پناه توجهات حضرت ولیعصر(عج) توفیق روز افزون عنایت فرماید .
 
جمع کثیری از بسیجیان دوران دفاع مقدس استان لرستان، شهرستان کوهدشت
 
انتهای‌پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار