آثار نقاش ایرانی در ترکیه

"آرش گلزاری حسینی" چهل و چهارمین نمایشگاه نقاشی خود را در کشور ترکیه برگزار می‌کند.

"آرش گلزاری حسینی" چهل و چهارمین نمایشگاه نقاشی خود را در کشور ترکیه برگزار می‌کند.

در دی ماه سال 1362 در تهران در خانواده ای هنرمند متولد شد. نقاشی را نزد پدرش از همان دوران کودکی آموخت. پدرش از شاگردان استاد وارطانیان  است که ایشان نیز از شاگردان، شاگردان استاد کمال الملک بودند.آرش گلزاری فارغ التحصیل  رشته  مهندسی علوم و صنایع غذایی است.  تاکنون سابقه برگزاری 43 نمایشگاه نقاشی را در سابقه هنری خود دارد و "آرش گلزاری حسینی" چهل و چهارمین نمایشگاه نقاشی خود را در کشور ترکیه برگزار می‌کند.



این نمایشگاه  از تاریخ 2 تا 23  شهريور در گالری مریم افرا در استانبول ترکیه  برگزار خواهید شد.

نمایشگاه آثار خط  و نقاشی و نقاشي رنگ و روغن با موضوع آثار دیدنی استانبول مانند سلیمانیه  و ایاسوفیه و غیره و نقاشی های طبیعت بی جان از موضوع های آثار آرش گلزاری حسینی خاهذ  بود که به نمایش در آمد .30 عدد نقاشی با ابعاد آثار ارائه شده از 120 *90 سانتی متر تا 40*50 سانتی متر است.



آرش گلزاری در سال 1392 چندین نمایشگاه نقاشی با موضوع حیات وحش و طراحی از آثار تاریخی و پرتره مشاهیر را برگزار نمود که از سوی اساتید پیشکسوت هنر نقاشی استاد هوشنگ ظهوریان و استاد نادر لنجانی و سرتیپ دکتر حسن سلطانی فرمانده مرکز آموزش و پشتیبابی شهید فیض ا... امانی  نزاجا و ازطرف سفارت  ایتالیا توسط  پروفسور کارلو چرتی رایزن فرهنگی و ایران شناس  ایتالیایی بازدید شد.  
 



انتهای پیام/ اس
 
برچسب ها: نقاش ، ترکیه ، گلزاری ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
ممنون بابت مطالبتان
بابت درسام خیلی بدر دم خورد
آخرین اخبار