رمضان شلح: مقاومت فلسطین دوست و دشمن را به حیرت انداخته است/برقراری آتش بس در حد شایعه است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در سخنانی تاکید کرد ما وارد جنگ بی سابقه ای در تاریخ درگیری با اسراییل شدیم که دوست و دشمن را به حیرت انداخته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المیادین: "رمضان عبدالله شلح" در سخنانی تاکید کرد ما وارد جنگ بی سابقه ای در تاریخ درگیری با اسراییل شدیم که دوست و دشمن را به حیرت انداخته است.

وی افزود: این جنگ در نوع خود برای نخستین بار است که رخ داده و در آن تمامی شهرهای رژیم اشغالگر مورد هدف قرار داده شده است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز اطمینان از پیروزی مقاومت در جنگ با اسراییل، تاکید کرد: از روز اول جنگ که تل آویو بمباران شد، تغییر معادلات تحقق یافت و ارتش اسراییل با پاهای خود به سمت مرگ و غرق در گرداب غزه فرو رفت.

وی با بیان اینکه از هیچ تلاش واقعی برای دستیابی به توقف تجاوز به غزه فروگذار نخواهیم بود، اضافه کرد: چیز غیرممکنی درخواست نمی کنیم؛ آنچه که ما می خواهیم توقف محاصره غزه و بازگشایی گذرگاه های مرزی است.

"شلح" افزود: پیشنهاد آتش بس مصر ما را شگفت زده کرد و تلاش هایی را برای اصلاحات این ابتکار عمل به طوری که مقبول ملت فلسطین شود، انجام دادیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : "محمود عباس" به من گفت که نخست آتش بس برقرار شود و سپس مذاکره ترتیب داده شود، ومن به وی پاسخ دادم تو کسی هستی که در مورد مذاکره سخن می گویی در حالی که 20 سال است در حالی مذاکره ای.

وی تصریح کرد: آزادی اسیران فلسطین باید نخستین بند از پیشنهاد مصر باشد.

"رمضان شلح" با بیان اینکه شایعات و سخنان زیادی در مورد برقراری آتش بس در جریان است، تاکید کرد: تاکنون امور به سمت توافق بر سر آتش بس در آینده ای نزدیک نرفته است.

وی آمریکا را شریک تجاوز به غزه دانست که خیر منطقه را نمی خواهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار