"روز قدس" همایش جهانی "مرگ بر صهیونیست"

سردار احمدی‌مقدم: صهیونیست‌ها گرفتار باتلاقی شدند که برای رهایی از آن به دنبال پشتیبان می‌گردند

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: امروز ابتکار عمل در دست صهیونیست‌ها نیست و در باتلاقی گرفتار شدند که به دنبال کمک و پشتیبانی می‌گردند که بتوانند از این باتلاق خارج شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به وقایع اخیر غزه امروز پرشورترین راهپیمایی در کشور ما و همه کشورها شاهد هستیم. 

وی افزود: حمایت گسترده مردم از مقاومت اسلامی فلسطین در مقابل رژیم متجاوز صهیونیستی به رزمندگان مقاومت که در صحنه در حال دفاع هستند روحیه می‌دهد و جبهه پشتیبان سیاسی و روانی اسرائیل و متجاوزان را تضعیف می‌کند. 

سردار احمدی مقدم درباره اینکه اسرائیل تا چه زمانی این جنگ را ادامه می‌دهد تصریح کرد: اسرائیل درمانده شده و چند روزی است که به دنبال فرار از این مهلکه می‌گردد. 

وی افزود: صهیونیست‌ها برآوردهای غلطی دارند که به نیت نابودی جبهه مقاومت وارد معرکه شده‌اند و بعد به دنبال این می‌گردند که دیگران کمک کنند تا خود را از این معرکه نجات بدهند. 

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: امروز ابتکار عمل در دست صهیونیست‌ها نیست و در باتلاقی گرفتار شدند که به دنبال کمک و پشتیبانی می‌گردند که بتوانند از این باتلاق خارج شوند. 

وی افزود: همه مردم دنیا شاهد هستند که مقاومت روند پیش‌رونده دارد و روبه تقویت است و جبهه اسرائیل روبه تضعیف است. 

سردار احمدی مقدم گفت: هیچ نقطه امنی در سرزمین‌های اشغالی به جا نمانده و اگر این موضوع را با سال 2012 مقایسه کنیم این موضوع را می‌بینیم که امروز ضریب ناامنی اسرائیل افزایش یافته است. 

وی افزود: طبیعی است که اسرائیلی‌ها نگران حیات خود باشند. 

فرمانده نیروی انتظامی کشور در پاسخ به خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره همکاری داعش و اسرائیل اظهار داشت: این دو در یک جبهه هستند گروه‌های تکفیری و داعش با اسرائیل و دولت‌های مرتجع و نیروهای استکباری همه در یک جبهه برای تضعیف جریان مقاومت مردم فلسطین علیه اشغال‌گران هستند. 

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه چرا مقاومت اسلامی طرح آتش‌بس را نپذیرفته گفت: مقاومت اسلامی فلسطین انتظار دارد که با توجه به اینکه دست برتر را در جنگ دارد امتیازاتی هم کسب کند، امتیازاتش هم حقوقی است که از دست داده است. 

سردار احمدی مقدم ادامه داد: محاصره چند ساله غزه از زمین و دریا و هوا نشان می‌دهد که کمترین انتظار مقاومت این است که اجازه بدهد راه‌ها باز بشود و مردم غزه بتوانند زندگی کنند که فکر نمی‌کنیم انتظار زیادی باشد. 

احمدی مقدم اظهار داشت: جنایت ماهیت رژیم صهیونیستی بوده و با کار خود را با جنایت شروع کرده و پیش خواهد برد.
 
وی ادامه داد: سنگ بنایی که رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در روز قدس بنا کردند حرکت بزرگی است که جوش و خروش آن را امروز با حضور پرشور مردم مشاهده می‌کنیم.
 
فرمانده کل نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی افزود: امروز فلسطین با پیشرفت‌های نظامی که بدست آورده توانسته صهیونیست‌ها را سر جای خود بنشاند.
 
سردار احمدی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: هر انسان آزاده‌ای موظف است در مقابل این جنایات سکوت نکرده و به پا خیزد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار